فیصل المقداد در دیدار با مقام روس:

اقدامات غرب علیه روسیه سبب تشدید تنش در عرصه بین المللی می شود

اقدامات غرب علیه روسیه سبب تشدید تنش در عرصه بین المللی می شود

وزیر امور خارجه سوریه امروز در دیدار با رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای روسیه در مسکو درباره آخرین تحولات سوریه، منطقه‌ و بین‌الملل بحث و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه امروز در دیدار با لئونید اسلوتسکی رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای روسیه در مسکو درباره آخرین تحولات سوریه، منطقه‌ و بین‌الملل بحث و گفتگو کرد.

وزیر خارجه سوریه در این دیدار بر اهمیت و راهبردی بودن رابطه فیمابین سوریه و روسیه برای دستیابی به اهداف مشترک جهت تقویت امنیت و ثبات در منطقه و جهان تأکید کرد.

فیصل المقداد همچنین بر اهمیت نقش دیپلماسی پارلمانی در تقویت روابط دوستی و همکاری بین دو کشور تأکید نمود.

وی همچنین ضمن محکوم کردن اقدامات غربی ها نسبت به روسیه که با هدف تسلط و سیطره غرب بر امور جهان صورت می گیرد، تاکید کرد: اقدامات هیستری غربی ها باعث شعله‌ور شدن اوضاع و تشدید تنش در صحنه بین‌المللی می شود.

از سوی دیگر لئونید اسلوتسکی بر حمایت روسیه از سوریه در زمینه‌های مختلف به خصوص جهت تقویت ثبات، مبارزه با تروریسم و حفظ وحدت و تمامیت ارضی سوریه مجددا تأکید کرد.

رییس کمیته امور بین الملل دومای روسیه همچنین بر اهمیت تقویت همکاری میان دو کشور در زمینه‌های مختلف تأکید نمود.

ایمن سوسان معاون وزیر امور خارجه سوریه و ریاض حداد سفیر سوریه در روسیه و شماری از مشاوران در دومای روسیه در این دیدار حضور داشتند.

کد خبر 5429205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha