۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۰۲

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

برنامه های نیمه شعبان، محتوایی سازنده و مردمی باشد

برنامه های نیمه شعبان، محتوایی سازنده و مردمی باشد

یاسوج- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های محتوایی، سازنده و مؤثر نیمه شعبان باید تدوین و مراسم نیمه شعبان مردمی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجواد هاشمی مهر ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مهدویت استان افزود: ستاد بنیاد مهدویت استان و کمیته‌های ۱۰ گانه، برنامه‌های جشن نیمه شعبان را با توجه به پروتکل‌ها پیش بینی کنند.

هاشمی تصریح کرد: مهدویت و باور به مهدویت و انتظار، رمز هویت بخشی شیعیان بوده و مکتب و گفتمان مهدویت در این برهه حساس کنونی، می‌تواند به شایستگی راهگشا و راهنمای جوانان و جامعه باشد.

وی بیان داشت: ایجاد شبهه در اذهان جوانان در خصوص مهدویت دسیسه همیشگی دشمنان است و فضاسازی در حوزه مهدویت باید تقویت شود.

هاشمی با بیان اینکه وظیفه همگانی است که تلاش کنیم و جامعه را به سمت معرفت دینی مهدوی باوری سوق دهیم، گفت: نسل جوان باید با توطئه‌های شبهه آفرین و انحرافات فکری دشمن آشنا شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اظهار داشت:

هاشمی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی، ادارات، نهادها، اصناف و شهرداری‌ها در کنار هیئت‌های مذهبی، موکب داران، نهادهای مردمی برنامه‌ها آذین بندی شهرها در نیمه شعبان را به خوبی و شایستگی انجام دهند

کد خبر 5429923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha