۴ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۱۳

معاون عمرانی استاندار سمنان:

۱۶ هزار نفر شرایط طرح جهش مسکن استان سمنان را دارند

۱۶ هزار نفر شرایط طرح جهش مسکن استان سمنان را دارند

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از آغاز عملیات اجرایی طرح جهش مسکن در برخی شهرهای استان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۶ هزار نفر واجد شرایط طرح شناخته شده اند.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی برای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن تا روز ۲۹ اسفند ماه فرصت باقی است، تاکید کرد: در استان سمنان بیش از ۲۷ هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه این طرح در طول چهار سال ۳۰ هزار مسکن در استان سمنان می‌سازد، افزود: ۱۶ هزار نفر از افرادی که در طرح جهش مسکن استان سمنان ثبت نام کرده بودند واجد شرایط شناخته شده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به ثبت نام در سامانه «ثمن» و داشتن شرایط برای طرح جهش مسکن، ابراز کرد: تسهیل در خانه دار شدن مردم از جمله محورهای اصلی این طرح است که در استان با اهتمام ادارات کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان و راه و شهر سازی استان سمنان دنبال می‌شود.

حمیدی با بیان اینکه ۴٨۵ هکتار زمین برای طرح جهش مسکن استان سمنان تأمین شده است، گفت: خوشبختانه در اکثر شهرها مشکلی در زمینه تأمین مسکن وجود نداشت و شاهد همکاری خوب ارگان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط بودیم.

وی با بیان اینکه مهمترین چالش طرح جهش مسکن تأمین زمین بود که خوشبختانه موانع آن احصا و با تلاش شهرداری‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط این مشکلات در استان سمنان به خوبی برطرف شده است.

کد خبر 5431399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha