۷ شهریور ۱۳۸۶، ۱۲:۲۷

/ المپیاد ورزشی ایرانیان/

نفرات برتر چهار وزن نخست جودو بانوان مشخص شدند

مسابقات جودو بانوان در نخستین دوره المپیاد ورزشی ایرانیان شب گذشته با شناخت نفرات برتر چهار وزن اول ادامه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جودو بانوان در چهار وزن اول نخستین دوره المپیاد ورزشی ایرانیان با برتری ورزشکاران استان های قزوین، لرستان و خراسان رضوی به پایان رسید.

بر پایه این گزارش در وزن 63- کیلوگرم تکتم بیدل ازخراسان رضوی مدال طلا را از آن خود کرد، هانیه تیموریان از سمنان به مدال نقره دست یافت و آذر تولیوند از همدان و زهرا صفاریان از تهران به طور مشترک صاحب مدال برنز شدند.

برهمین اساس محبوبه بیدل ازخراسان رضوی در وزن 70- کیلوگرم با برتری مقابل حریفان خود مدال طلا را به گردن آویخت، المیرا دادیار از اردبیل در این وزن دوم شد و افسانه خانلری از مازندران و ماندانا نژادیان از لرستان به طور مشترک مدال برنز را کسب کردند.

در وزن 78- کیلوگرم نیز سحر چغلوند از لرستان  با غلبه بر معصومه عظیمی از اردبیل  به مدال طلا رسید،  جودو کار اردبیلی مدال نقره را به دست آورد و آنا براتی از خراسان رضوی و فریده اصغر نژاد از تهران به طور مشترک مدال برنز را از آن خود کردند.

سوده کمندی از قزوین نفر برتر وزن 78+ کیلوگرم بود که با غلبه بر پروانه آزادی از لرستان مدال طلا را به دست آورد. در این وزن آزادی از لرستان دوم شد و مریم فتحعلیان ازسمنان و الهام جعفرپور ازخراسان رضوی به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

کد خبر 543154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha