۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

طرح جدید برای چهارمحال وبختیاری در سفر ریاست جمهوری تعریف نمی شود

طرح جدید برای چهارمحال وبختیاری در سفر ریاست جمهوری تعریف نمی شود

شهرکرد- سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان طرح جدید برای این استان تعریف نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حیدری صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پروژه‌های نیمه کار با پیشرفت بالای ۳۰ درصد در استان مشخص شده است، اظهار کرد: پروژه‌های اولویت دار برای سفر رئیس جمهور به استان طی سه روز آینده از میان این طرح‌ها مشخص خواهد شد.

وی عنوان کرد: به منظور اجرای این مهم پروژه‌ها با پیشرفت ۳۰ درصد در استان در اولویت قرار دارند.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح‌های اولویت دار استان باید مشخص شود، تصریح کرد: سفر ریاست جمهوری به استان ظرفیت مناسبی برای توسعه چهارمحال و بختیاری خواهد بود که باید از این مهم به نحو احسنت استفاده کرد.

حیدری با اشاره به اینکه به منظور رعایت و عدالت، طرح‌های توسعه متوازن شهرستان‌ها برای این سفر انتخاب خواهد شد، ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری به استان طرح جدید برای این چهارمحال و بختیاری تعریف نخواهد شد.

وی گفت: تمامی شهرستان‌ها از اعتبارات این سفر بهره‌مند خواهند شد.

ریاست جمهوری در آینده نزدیک به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه چهارمحال و بختیاری در ادامه این جلسه با بیان اینکه پروژه‌های دارای ردیف اعتباری ملی و استانی و مجوز ماده ۲۳ داشته باشد برای سفر ریاست جمهوری انتخاب خواهند شد، عنوان کرد: طرح‌های انتخابی باید امکان تکمیل طی دو سال آینده را داشته باشند.

علی شهریارپور ادامه داد: در مرحله اول بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال پروژه برای مطرح شدن در سفر ریاست جمهوری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی به تعیین تکلیف و انتخاب پروژه‌ها طی سه روز آینده اشاره کرد و افزود: سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

کد خبر 5431695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 0
      حالا چند تا طرح تو بروجن افتتاح می کنند چند تا طرح دیگر هم به بروجن می دهند تا دفعه بعد ،بقیه نقاط استان هم در بیکاری ،فقر و محرومیت