۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲

فرمانده انتظامی ملارد خبر داد؛

کشف ۲۰ کیلوگرم باروت در فردیس/۱۵ نفر دستگیر شدند

 کشف  ۲۰ کیلوگرم باروت در فردیس/۱۵ نفر دستگیر شدند

ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از عملیات مشترک پلیس ملارد و فردیس خبر داد و گفت: طی این عملیات ۲۰ هزار عدد مواد محترقه و ۲۰ کیلو باروت کشف و ۱۵ نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منصور خدایی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از کشف مواد محترقه در عملیات مشترک پلیس ملارد و فردیس خبر داد و اظهار داشت: برابر گزارش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ملارد با اقدامات اطلاعاتی در طول ۴ روز گذشته تعدادی از افراد که در این رابطه فعالیت داشتند زیر رصدهای اطلاعاتی قرار گرفتند.

وی افزود: پس از شناسایی شخص تولیدکننده، گرداننده و توزیع کننده شبکه ساخت و ساز مواد خطرناک محترقه، رسیدگی به موضوع در دستور کار گرفت.

فرمانده انتظامی ملارد عنوان داشت: پس از انجام تحقیقات دو انبار در شهرستان فردیس شناسایی که با هماهنگی قضائی و انتظامی دو اکیپ از عوامل پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان ملارد و پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان فردیس به محل مذکور اعزام و سوژه در حین تخلیه بار مواد محترقه دستگیر شد.

خدایی در ادامه گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته از محل حدود ۲۰ هزار عدد مواد محترقه و ۲۰ کیلو باروت و اکلیل و سرنج کشف که در این راستا یک نفر متهم به همراه چهارده نفر اتباع بیگانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 5431699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha