۴ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۳۵

استاندار همدان:

رشد و توسعه فامنین با نگاه به ظرفیت های آن در پیش گرفته شود

رشد و توسعه فامنین با نگاه به ظرفیت های آن در پیش گرفته شود

همدان- استاندار همدان خطاب به فرماندار شهرستان فامنین گفت: رشد و توسعه فامنین با نگاه به ظرفیت ها و پتانسیل های آن باید در پیش گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان فامنین با بیان اینکه این شهرستان مستعد اقدامات بسیار زیادی است، عنوان کرد: دولت سیزدهم اقدامات خود را بر محور خدمت و خدمت رسانی به مردم گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در پی کسب اعتماد مخدوش شده مردم است، این مگر از راه خدمت و خدمت رسانی به مردم امکان پذیر نیست؛ اظهار کرد: در طول این چهل و سه سال دشمنان نقشه‌ها و توطئه‌های فراوانی را به کار گرفتند تا مردم را از این مسیر منحرف و انقلاب ما را دچار شکست بکنند.

استاندار همدان به تحریم‌های ناجوانمردانه بر دشمن اشاره کرد و گفت: صلابت و ایستادگی مردم ما در مقابل دشمنان نشان داد که به هیچ وجه از آرمان‌های اعتقادی ارزش‌های اسلامی و قرآنی دست نخواهند کشید و این روند را در حضور پرشور مردم ولایی و انقلابی ایران به ویژه مردن استان همدان، در یوم‌الله ۲۲ بهمن شاهد بودیم.

وی به خدمات صورت گرفته در استان همدان در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: در دوران کرونا بیش از هفتصد نفر از هموطنانمان را از دست می‌دادیم، با اقدامات صورت گرفته در حال حاضر برای کاهش این روندها اجرای طرح شهید سلیمانی در پیش گرفته شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه امیدواریم که موجب ششم کرونا نیز اتمام و وضعیت مردم و کشور در وضعیت عادی قرار گیرد، گفت: موضوع معیشت و زندگی مردم از جمله اصلی ترین دغدغه‌های دولت سیزدهم است که در این راستا در شهرستان‌های همدان نیز در پی ایجاد زمینه‌های تولید و کسب و کار هستیم.

قاسمی فرزاد به شهرستان فامنین اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های حوزه تولید، کسب‌کار و اشتغال فامنین باید به نحو مناسبی در پیش گرفته شود چراکه این شهرستان دارای پتانسیل‌های بسیاری است.

وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته چشم اندازهای پیش رو را روشن و بسیار خوب می‌بینیم، گفت: باید برای رسیدن به این افق تلاش کنیم تا رشد و پیشرفت را به عنوان دستاوردهای این دولت برای مردم به ارمغان بیاوریم.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود، به برنامه ریزی های صورت گرفته در استان همدان اشاره کرد و افزود: در این زمینه برنامه‌ای برای سال ۱۴۰۱ در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری و خدمات تدوین شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه طبق برنامه هفتم توسعه نیز برنامه‌ای سه ساله از سال ۱۴۰۲ برای استان همدان تدوین خواهد شد، خاطرنشان کرد: رونق تولید در بخش‌های مختلف در دستور کار این برنامه‌های شهرستانی خواهد بود.

قاسمی فرزاد خطاب به سرپرست فرمانداری شهرستان فامنین نیز گفت: این شهرستان باید رشد و توسعه بیشتری پیدا کند، در این زمینه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان مانند صنایع دستی مورد بررسی قرار گیرد و بر مبنای آن اقدامات مناسبی در پیش گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه مساجد و اماکن مذهبی و فرهنگی برای آموزش همگانی مردم به ویژه برای نوجوانان، جوانان و بانوان وارد کار شوند، خواستار توجه به این موضوع در روستاهای شهرستان فامنین شد.

استاندار همدان با بیان اینکه باید به رونق اقتصادی در این شهرستان نیز توجه شود، اظهار کرد: در بحث توسعه و رشد شهرستان فامنین باید به صورت جدی وارد کار شد تا بتوان اشتغال آفرینی و تولید را شاهد بود.

کد خبر 5432191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha