۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶

نماینده ولی فقیه در مازندران:

تقویت فرهنگ انتظار از مظاهر توحید و مهدویت است

 تقویت فرهنگ انتظار از مظاهر توحید و مهدویت است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران تقویت فرهنگ انتظار فرج و بالابردن امید مردم به آینده را از مظاهر کارهای توحیدی و مهدویت دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای مهدویت با بیان اینکه دیار علویان باید برای حضرت مهدی (عج) سنگ تمام بگذارد و در تمام زمینه‌ها خود را نشان دهد، بعثت پیامبر (ص) و نیمه شعبان را گرامی داشت و افزود: انجام کارها در حوزه مهدویت توحیدی است و باید فرهنگ مهدویت را بسط و گسترش دهیم.

وی افزود: اشباع کردن روح و روان جامعه در بعد انتظار و بالابردن امید مردم به آینده و تقویت انتظار فرج از مظاهر کارهای توحید ناب و ضد شرک است.

وی با تاکید براینکه هرگامی درتقویت دین برداریم، تقویت جریان مهدوی محسوب می‌شود، گفت: ترویج نماز، حجاب، انفاق و غیره در راستای دین و ارزش‌های دینی نوعی حقیقت جریان مهدوی به شمار می‌رود.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: عاشورا، محرم، برنامه‌های عزاداری امام حسین (ع) زمینه ساز برای فراگیری دین و تقویت جریان مهدوی است و از سوی دیگر هرنوع فعالیت ضددینی نیز جریان ضدمهدوی است و باید با آن برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر مقابله با فعالیت ضدارزش های دینی و با اشاره به توهین به فرهنگ نماز در یکی از فیلم‌های فجر، آن را ضد مهدویت دانست و گفت: باید همه فریادگر این مسئله و قضیه باشیم و جهاد تبیین داشته باشیم.

کد خبر 5432633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha