۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۲۴

اتوبوس خبر در منطقه ۲ یزد به راه افتاد؛

اجرای ۱۲ پروژه با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار

اجرای ۱۲ پروژه با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار

یزد- اتوبوس خبر این هفته با جمعی از خبرنگاران یزد به منطقه دو شهرداری یزد رفت و از ۱۲ پروژه در دست احداث در این منطقه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر منطقه دو شهرداری یزد، روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اتوبوس خبر و بازدید از طرح‌های شاخص این منطقه از شهر جهانی یزد اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲ طرح دارای پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۳۰ درصدی در این منطقه در دست احداث است که برخی از آنها تا پایان امسال و برخی دیگر تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد.

سیدابوالفضل کشفی عنوان کرد: مجموع اعتبارات تعریف شده برای این پروژه ها حدود ۳۵ میلیارد تومان است و با احداث این طرح‌ها تلاش کردیم توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی در سطح منطقه را به منصه ظهور برسانیم.

وی ادامه داد: برخی از پروژه های شاخص شامل ساماندهی پارک‌ها و فضای سبز منطقه دو، پارک شهدای کوی توحید، مجموع فرهنگی تاریخی شهید فرهاد خادم، پارک کتابخانه علامه جعفری حسن آباد، احداث مخزن بتنی ذخیره آب، بهسازی بوستان فخار، توسعه و تکمیل پارک بزرگ شهر، زیباسازی و احداث محوطه بیرونی مسجد امام حسین (ع) در بلوار مدرس، بلوار شهید محمدخانی، میدان سردار سلیمانی و ورودی مجموعه پارک شادی است.

اجرای ۱۲ پروژه با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار

کشفی در بازدید از پارک کتابخانه علامه جعفری حسن آباد عنوان کرد: این پارک در فضایی به وسعت ۱۳ هزار مترمربع احداث شده و عملیات بازپیرایی، نصب دستگاه های ورزشی و مجموعه بازی کودکان، اجرای روشنایی و مبلمان بوده که با اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان به انجام رسیده است.

مدیر شهرداری منطقه دو یزد در بازدید از میدان شهید سردار سلیمانی در ورودی شهر یزد نیز اظهار داشت: کار آزادسازی املاک این میدان از ۱۷ سال پیش انجام شده و سرانجام امسال کار بازپیرایی، اجرای روشنایی و نورپردازی با اعتبار ۴ میلیارد تومان انجام می شود و در مرحله بعدی نیز کار نصب تندیس و سردیس سردار سلیمانی در این میدان به عنوان ورودی جنوبی استان انجام می شود.

اجرای ۱۲ پروژه با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار

کشفی در بازدید از پارک بزرگ شهر نیز بیان کرد: طرحی در این پارک مصوب شده که شامل کف سازی است و فاز اول آن در ۱۲ هزار مترمربع با اعتبار ۵ میلیارد تومان در حال انجام است.

وی افزود: بر اساس طرحی برای این پارک مصوب شده، این پارک به فضایی برای استقرار چادرهای مسافران تبدیل خواهد شد و در آینده نیز محلی برای استقرار مردم در مواقع بروز بحران و حوادث طبیعی است و حتی برای آن جایگاه فرود بالگرد نیز پیش بینی شده است.

اجرای ۱۲ پروژه با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار

گفتنی است؛ خبرنگاران یزد در این برنامه ویژه خبری که توسط روابط عمومی شهرداری یزد تدارک دیده شده، از زمین چمن مصنوعی در کوی توحید بلوار دهه فجر، پارک درون محله ای مریم آباد، مجموعه فرهنگی تاریخی (آب انبار) مهندس فرهاد خادم، فرهنگسرای بانو، پارک کتابخانه علامه جعفری، بوستان فخار، محل احداث مخزن بتنی، بلوار شهید محمدخانی و میدان سردار سلیمانی بازدید کردند.

کد خبر 5432788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha