۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸

با عنوان «شادی اروپا»؛

پنجاه‌وسومین نشست بین‌المللی کودکان اروپا برگزار می‌شود

پنجاه‌وسومین نشست بین‌المللی کودکان اروپا برگزار می‌شود

پنجاه و سومین نشست بین المللی کودکان اروپا «شادی اروپا» مطابق با اقدامات اپیدمیولوژیک فعلی بین ۲ تا ۵ اکتبر ۲۰۲۲ در بلگراد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در صربستان، پنجاه و سومین نشست بین المللی کودکان اروپا «شادی اروپا» مطابق با اقدامات اپیدمیولوژیک فعلی بین ۲ تا ۵ اکتبر ۲۰۲۲ در بلگراد برگزار می‌شود.

بنیانگذار و حامی نشست بین المللی کودکان اروپا، مدیریت شهری شهر بلگراد و تهیه کننده اجرایی آن مرکز فرهنگی کودکان بلگراد است. رویداد «Joy of Europe» دارنده برچسب کیفیت EFFE است که توسط کمیسیون اروپا اعطا می‌شود.

آموزشگاه‌های هنری کودکان، مراکز فرهنگی، استودیوها، کلوپ‌ها یا گروه‌ها و بالاتر از همه گروه‌هایی که در مسابقات، جشنواره‌ها و مسابقات ملی و بین‌المللی به نتایج قابل‌توجهی دست یافته‌اند، حق شرکت در این رویداد را دارند. گروه‌های علاقه‌مند به شرکت باید ثبت نام کرده و در کشورهای اروپایی، خارج از قلمرو جمهوری صربستان فعالیت کنند و فرهنگ سنتی یا معاصر کشورهایی را که در آن ثبت شده‌اند، نمایندگی کنند. گروه میهمان حداکثر می تواند ۱۲ کودک شرکت کننده ۷ تا ۱۴ ساله و ۲ نفر همراهان بزرگسال گروه داشته باشد.

کودکان در خانواده‌هایی با همسالان خود از مدارس بلگراد در یک خانواده قرار می‌گیرند، زیرا ماهیت این جلسه فقط اجتماعی شدن، برقراری روابط دوستانه پایدار و آشنایی با فرهنگ‌های دیگر است. هزینه اقامت در هتل به صورت نیم تخته برای دو همراه بزرگسال به عهده برگزار کننده است. هزینه‌های رفت و آمد بلگراد و برگشت به عهده خود شرکت کنندگان است و در صورت استفاده از اتوبوس مهمان در طول مراسم، هزینه سوخت در طول رویداد و همچنین هزینه اسکان دو راننده بر عهده برگزارکننده است.

کد خبر 5433687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha