۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۴۱

ثبت ۳۴۲۰ پرونده تخلفات صنفی در کردستان

ثبت ۳۴۲۰ پرونده تخلفات صنفی در کردستان

سنندج - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه بیش از ۶۵ هزار بازرسی از صنوف انجام شده و سه هزار و ۴۲۰ پرونده تخلف ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بختیار خلیقی روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در سنندج اظهار کرد: ۱۰۶ پروژه در قالب سه دسته برای تنظیم بازار در استان مصوب شده که تاکنون ۸۵ پروژه انجام شده است.

وی افزود: پروژه درج قیمت تولید کننده، طرح رصد کالا در زنجیره تجاری، پروژه صورتحساب الکترونیک و پروژه تأمین مالی زنجیره تأمین از جمله مهمترین پروژه‌های حوزه تنظیم بازار هستند که در استان در حال اجرا می‌باشند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار داشت: چهار گروه کالایی و ۶۴ واحد تولیدی در استان مشمول پروژه درج قیمت تولید کننده هستند که تاکنون این مبحث ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

خلیقی افزود: در طرح خرید شفاف ویژه پایان سال نیز تاکنون هزار و ۲۹۵ واحد صنفی، ۲۷ فروشگاه زنجیره‌ای و تعاونی مصرف، پنج میدان میوه و تره بار و دو فروشگاه اینترنتی ثبت نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص تأمین کالاهای بخش صنعتی در استان نیز با ۳۴ واحد عمده فروش در استان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

خلیقی همچنین از انجام ۶۵ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه خبر داد و گفت: در مجموع سه هزار و ۴۲۰ پرونده تخلف تشکیل شده و بیش از ۲۶۱ میلیارد ریال نیز جریمه نقدی به خزانه دولت واریز شده است.

وی افزود: در این مدت دو هزار و ۶۰۱ مورد بازرسی نیز از انبارهای استان صورت گرفته که ۳۲۵ پرونده تخلف با ارزش ریالی ۲۸۷ میلیارد ریال ثبت شده است.

کد خبر 5434030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha