۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۲۵

با حضور مشاور سازمان بهزیستی؛

مدیرکل بهزیستی استان سمنان معارفه شد/ منطقی به‌جای ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان معارفه شد/ منطقی به‌جای ایزدپور

سمنان- مراسم معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان سمنان با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی در حالی برگزار شد که محمود منطقی به‌عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی و از خدمات ایزد پور تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هم‌زمان با ظهر شنبه مراسم معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان سمنان با حضور مشاور رئیس و مدیرکل دفتر ریاست سازمان بهزیستی کشور و مسئولان استانی و شهرستانی به میزبانی سالن اجتماعات بهزیستی استان سمنان برگزار شد.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی در این مراسم ضمن بیان اینکه عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب همان امیدآفرینی در جامعه است، ابراز داشت: اگر به مفاد این بیانیه نیک بنگریم به‌خوبی درخواهیم یافت که رهبر معظم انقلاب باتدبیر و درایت خاصی به دنبال ایجاد تحول و امید در جامعه بوده است که نمونه آن را در به‌کارگیری جوانان در بدنه مدیریتی کشور در کنار پیشکسوتان را می‌توان نام برد.

علیرضا انجلاسی بابیان اینکه مدیران و مسئولان دستگاه‌ها اگر همه این بندهای بیانیه گام دوم را به‌خوبی جامعه عمل بپوشانند به ناگاه به همین تحول و امید در جامعه خواهیم رسید، افزود: در متن این بیانیه رویکرد و تأیید سازمان بهزیستی یعنی امید در جامعه هدف تحت حمایت به چشم می‌خورد.

مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور بابیان اینکه در سایه استفاده از خرد جمعی و توان کارشناسی می‌توان شاهد موفقیت‌های روز افزون در حوزه بهزیستی باشیم، ابراز داشت: تنها در این صورت می‌توان موجب افزایش خدمات به جامعه هدف و رضایتمندی این گروه از جامعه را فراهم کرد.

مدیرکل سابق بهزیستی استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه خدمات در سایه تلاش، همدلی و خرد جمعی صورت گرفته است، تصریح کرد: خدمات بهزیستی همواره در سایه کسب رضایت خداوند و جمعیت هدف سازمان تکریم ارباب رجوع و همکاران و سرمایه‌های انسانی بوده و خواهد بود.

علیرضا ایزدپور با بیان اینکه سرمایه اجتماعی در دستگاه‌های اجرایی یک اولویت محسوب می‌شود، افزود: تاکید بر رعایت حریم شناسی از رویکردها و نیازهای هر سازمان را که باعث ارتقا سطح خدمات می‌شود همواره مد نظر این اداره کل بوده است.

محمود منطقی سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه در تلاشیم تا بر اساس نیاز استان خدمت گرایی و ارتقا کیفیت خدمات را بهبود بخشیم، اضافه کرد: باید بستری فراهم کرد تا ضمن استفاده از ظرفیت‌های سازمان در کنار تخصص کارکنان بتوان به اهداف فوق رسید لذا در برنامه‌ها ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به جامعه هدف رأس امور است.

به گزارش مهر، در این نشست از زحمات و خدمات شش ساله علیرضا ایزد پور تقدیر و محمود منطقی به عنوان سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان سمنان معارفه شد.

کد خبر 5434101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
      0 0
      باسلام خیلی امیدواربودیم باوروددکترمنطقی برسمته مدیرکلی تبعیذوگلوگاهای فسادازمیان بروددسته افرادی روابط راجای ضوابط میگذارندقطع شودتاانتقادیم میشودمردم رابیزارمیکنندکه نسبت به عملکردشان حرفی بزنند