۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۲۹

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد؛

حسن سلوک مدیران راه ترمیم اعتماد مردم/جذب سرمایه‌گذار دستوری نیست

حسن سلوک مدیران راه ترمیم اعتماد مردم/جذب سرمایه‌گذار دستوری نیست

بیرجند-استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جذب سرمایه‌گذار دستوری نیست، گفت: بهترین شیوه برای ترمیم اعتماد مردم به مسئولان نظام، حضور در بین اقشار مختلف و حسن سلوک با افراد جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت بعداز ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری بشرویه با اشاره به حمله روسیه به اوکراین اظهار کرد: اوکراین در زمانی سومین کشور هسته‌ای جهان بود و یک سوم کلاهک‌های هسته‌ای شوروی سابق در آنجا قرار داشت.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اوکراین با اعتماد به غرب و امنیت وعده داده شده آنان خود را تخلیه نظامی هسته‌ای کرد، گفت: اما این روزها می‌بینیم چگونه غرب نسبت به اوکراین خلف وعده کرد.

قناعت با تأکید بر اینکه ما نمی‌خواهیم تهاجم نظامی روسیه به اوکراین را توجیه کنیم و به طور کلی با هر تهاجمی مخالفیم، ادامه داد: اما بحث ما این است که از هر اتفاقی عبرت بگیریم و غرب و آمریکا را قابل اعتماد ندانیم.

وی گفت: هر کس امنیت خود را به شیطان بزرگ گره بزند از همان جا سیلی خواهد خورد و نباید امنیت خود را به دیگران تکیه بزنیم.

امنیت ایران مرهون فرامین رهبری است

استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در حالی که همه جای دنیا درگیر جنگ و مسائل امنیتی است، خوشبختانه در ایران اسلامی علی رغم مشکلات معیشتی و اقتصادی که به واسطه نگاه‌های لیبرالی در گذشته رخ داده است، ولی امنیت خوبی حاکم است.

قناعت با بیان اینکه با تأمل در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در می‌یابیم که با یک نظام فکری رو به رو هستیم، بیان‌کرد: در حال حاضر شاهد صدور آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و از نظر نظامی نیز در منطقه جزو قدرت‌های برتر هستیم.

وی گفت: در مسائل مرتبط با رهبر معظم چون موارد نظامی در قله هستیم ولی در مسائل اقتصادی که به مدیران ارتباط دارد، مشکلاتی وجود دارد که ما مدیران باید پاسخگو باشیم.

اشاره به جنگ ادراکی

استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در جنگ ادراکی، فضای مجازی و رسانه نظام سلطه به گونه‌ای صحنه آرایی می‌کند که شهروند ما برداشت نظام بیگانه را از یک موضوع خاص داشته باشد.

قناعت با اشاره به اینکه بهترین شیوه برای ترمیم اعتماد مردم به مسئولان نظام حضور در بین آنان و حسن سلوک با افراد جامعه است، بیان کرد: اگر ما در خدمتگزاری خوب عمل کنیم هم رضایت خداوند و هم اعتماد مردم را خواهیم داشت.

وی گفت: دولت سیزدهم مربوط به همه مردم ایران اسلامی و تنها برای یک قشر خاص نیست و انتظار از فرمانداران نیز عمل بر اساس همین رویه است.

حل مشکلات کار جهادی می‌طلبد

قناعت با بیان اینکه انقلابی و ارزشی بودن، مردمی بودن، کارشناس و متخصص بودن از معیارهای ما برای انتخاب مدیران است، یادآور شد: با روال عادی کار نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم، بلکه کار جهادی را می‌طلبد.

استاندار خراسان جنوبی همچنین به توسعه متوازن همه شهرستان‌ها، حضور فرماندار در محل خدمت و بالفعل درآوردن ظرفیت‌ها تأکید کرد.

قناعت گفت: راه جذب سرمایه گذار دستوری نیست بلکه فراهم کردن زیرساخت و تسهیل کار برای او را می‌طلبد.

کد خبر 5434177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha