۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۲۱

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

افزایش چشمگیر مصرف آب در شهرکرد

افزایش چشمگیر مصرف آب در شهرکرد

شهرکرد- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش چشمگیر مصرف آب در شهرکرد طی هفته گذشته، گفت: به منظور جلوگیری از افت فشار آب باید مدیر مصرف در دستور کار قرار گیرد.

احمدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز خانه تکانی، اظهار کرد: به دلیل کاهش دبی ورودی آب به مخازن مرکز استان، طی ماه گذشته شهرکرد با تنش آب مواجه شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آب مورد نیاز شهرکرد با اجاره و اتصال ۱۰ چاه آب، انتقال آب از چشمه کوهرنگ و آبرسانی توسط تانکر تأمین می‌شود، عنوان کرد: دبی ورودی آب به مخازن شهرکرد هم اکنون ۶۰۰ لیتر بر ثانیه است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای تهیه و توزیع آب آشامیدنی سالم و بهداشتی کارکنان این شرکت زحمات طاقت فرسا زیادی را متحمل می‌شوند، تصریح کرد: از مردم شریف و قدر شناس استان تقاضا داریم مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب را به ویژه در خانه تکانی‌های شب عید در دستور کار خود قرار دهند.

محمدی با بیان اینکه طی جمعه گذشته مصرف آب در شهرکرد به ۸۰۰ لیتر بر ثانیه رسیده است، مطرح کرد: در صورت عدم مدیریت مصرف آب احتمال افت فشار آب وجود دارد.

وی با اشاره به ضرورت داشتن برنامه شستشو در منازل، افزود: مردم از شستن فرش‌ها، پرده‌ها و پتوها در منازل با آب شرب تصفیه شده خودداری کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری به پویش ملی خانه تکانی اشاره کرد و ادامه داد: خانواده‌های محترم مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در مصرف این نعمت خداوند را حتماً مد نظر قرار دهند تا با همکاری هم بتوانیم بدون دغدغه به استقبال سال جدید برویم.

کد خبر 5434641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha