۸ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۳۱

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک:

فریب جایگاه نفت مسجدسلیمان را نمی‌خوریم

فریب جایگاه نفت مسجدسلیمان را نمی‌خوریم

مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به شرایط سخت نفت مسجدسلیمان در جدول رده بندی اشاره کرد و گفت: ما فریب جایگاه نفت مسجدسلیمان را نمی‌خوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی عصر امروز یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش در هفته بیستم لیگ برتر با بیان اینکه نتایج آنها خوب نبوده است، عنوان کرد: شرایط نفت از زمانی که آقای فکری آمده بهتر شده و منسجم شدند.

وی با اشاره به اینکه برای یک بازی خوب و همراه با امتیاز به مسجدسلیمان آمدیم، گفت: امیدوارم بتوانیم به اهدافی که داریم، برسیم و همراه با ۳ امتیاز به اراک برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: امیدوارم پس از بازی فردا شرایطی ایجاد شود که تیم خوب نفت با هواداران خوبش به جایگاه خوبی در جدول برسند.

وی با اشاره به غیبت ۲ بازیکن تیمش در بازی فردا گفت: نقی‌زاده و احمدی را نداریم و ان‌شاءالله جایگزین‌ها شرایط خوبی داشته باشند و بتوانند فردا کارایی لازم را داشته باشند.

در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

کد خبر 5435184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha