۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۱۱

رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین خبر داد؛

بازدید آنلاین بیش از ۸۰۰ هزارنفر از اردوی مجازی راهیان نور

بازدید آنلاین بیش از ۸۰۰ هزارنفر از اردوی مجازی راهیان نور

قزوین- رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: طی ۳ روز بیش از ۸۰۰ هزار نفر به صورت آنلاین از برنامه‌های متنوع اردوی مجازی راهیان نور استان قزوین بازدید کرده اند.

سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به میزان استقبال دانش‌آموزان از اردوهای راهیان نور استان قزوین اظهار کرد: اردوی راهیان نور در واقع مصداق پیشگام جهاد تبیین است چراکه نیروهای ما در دوران دفاع مقدس به فرمان ولی لبیک گفته و به صورت خودجوش در میدان نبرد حاضر شدند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین ادامه داد: امروز ما مکلفیم تا ضمن لبیک به فرمان ولی در جهاد تبیین بکوشیم تا میراث رشادت مردان نبرد در جهاد و مقابله با باطل را که در قالب راهیان نور به یادگار مانده پاس بداریم.

این مسئول با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی به صورت مجازی اذعان کرد: اردوی مجازی راهیان‌نور در سه روز متوالی از دوم تا چهارم اسفندماه در بستر شاد برگزار شد.

وی افزود: بیش ۵۱ هزار نفر در کانال شاد سازمان بسیج دانش‌آموزی عضو شدند و سایر شهروندان نیز از صدا و سیمای مرکز استان قزوین از این برنامه‌ها بهرمند شدند.

رسولی فر مسئول ابراز کرد: میزان بازدی روز اول در مراسم افتتاحیه بیش از ۲۹۶ هزار نفر، محفل شعر ۹۸ هزار نفر، مستند «بیاد آن روزها» نزدیک به ۱۰۲ هزار نفر و دورهمی جبهه بیش از ۱۰۶ هزار نفر بوده است.

وی ادامه داد: میزان بازدید مخاطبین در روز دوم از برنامه یادمان فتح المبین بیش از ۱۸۲ هزار نفر، محفل شعر پسران بیش از ۸۵ هزار نفر، یادمان فکه بیش از ۹۳ هزار نفر، مستند «بیاد آن روزها» بیش از ۳۱۵ هزار نفر، یادمان شلمچه بیش از ۳۲۷ هزار نفر و برنامه شب خاطره نزدیک به ۳۲۴ هزار نفر بود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین تصریح کرد: میزان بازدید مخاطبین در روز سوم از برنامه اروندکنار بیش از ۳۵۷ هزار نفر، نشست صمیمی جوانان با سردار بیش از ۱۰۱ هزار نفر، یادمان طلاییه نزدیک به ۳۰۹ هزار نفر، یادمان دهلاویه حدود ۳۱۰ هزار نفر و برنامه پیام فرماندهان بیش از ۳۲۰ هزار نفر بوده است.

وی بیان کرد: در مجموع میزان بازدیدکنندگان آنلاین اردوی مجازی راهیان‌نور ۸۰۰ هزار و ۲۴۴ نفر بوده است.

این مسئول تاکید کرد: در مجموع جمع کل بازدید کنندگان طبق آمار ثبت شده در سیستم فضای مجازی بیش از ۳ میلیون نفر بود.

رسولی فر در پایان گفت: اگرچه شیوع کرونا سبب شد تا دانش‌آموزان و مخاطبین از حضور در مناطق خاص و معنوی جنگ در جنوب کشور محروم شوند اما فضای مجازی فرصت مناسبی بود تا دانش‌آموزان بیشتری بدون محدودیت مهمان شهدا باشند و از این برنامه‌ها استفاده کنند.

کد خبر 5435468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha