۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۲۲

رئیس سازمان صمت مازندران:

نرخ برخی کالاها با درج قیمت تولید روند کاهش یافته است

 نرخ برخی کالاها با درج قیمت  تولید روند کاهش یافته است

ساری- رئیس سازمان صمت مازندران گفت: درپی اجرای درج قیمت تولید روی کالاها، نرخ برخی اجناس روند کاهشی داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینقلی قوانلو با بیان اینکه در پی اجرای طرح درج قیمت تولید کننده در استان مازندران قیمت برخی کالاها روند کاهشی داشته است، افزود: با اجرای طرح الزام درج قیمت تولید کننده بر روی کالاها شاهد روند کاهشی قیمت در برخی از کالاها در استان بوده‌ایم.

وی افزود: در مراحل مختلف طرح شفافیت نظام توزیع و قیمت گذاری که از آذر ماه امسال برگزار شد تا کنون شاهد اجرای کاهش قیمت از سوی برخی کارخانه‌های تولیدی در استان بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: عمده کالاهای که در این مدت و بر اساس زمان بندی می‌بایست نسبت به درج قیمت تولید کننده در استان می‌کردند: شامل آب معدنی، آب میوه، دستمال کاغذی، پوشاک بچه، یخچال فریزر، تلویزیون، انواع سس، رب، روغن موتور، فیلتر، روغن، انواع کنسرو، انواع لنت ترمز، محصولات شوینده، انواع اجاق گاز، انواع کالباس، انواع فرآورده‌های پروتئینی، کیک و کلوچه، انواع حبوبات بسته بندی شده بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: بر اساس اجرای الزام درج قیمت تولید کننده تاکنون ۴ فاز اجرایی شده که این طرح در آینده نزدیک شامل گروه‌های مختلف کالایی خواهد شد.

وی در پایان با دعوت از واحدهای تولیدی مشمول این طرح اعلام کرد چنانچه واحدی مشمول طرح درج قیمت تولید کننده باشد اما از این کار استنکاف ورزد وفق مقررات قانونی با او برخورد خواهد شد.

کد خبر 5436875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha