۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۰۸

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان:

ذخیره سازی کودهای شیمیایی یارانه‌ای در استان همدان/ کمبودی نداریم

ذخیره سازی کودهای شیمیایی یارانه‌ای در استان همدان/ کمبودی نداریم

همدان- مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان از ذخیره سازی کودهای شیمیایی یارانه‌ای در استان خبر داد و گفت: در این زمینه کمبودی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز الیاسی چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ذخیره سازی ۱۴ هزار تن انواع کودهای شیمیایی یارانه‌ای ازته، فسفاته و پتاسه به انجام رسیده است، اظهار کرد: سعی شد تا در این زمینه به نحو مناسب وارد کار شویم تا کود شیمیایی مورد نیاز کشت‌های بهاره استان همدان تأمین و توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر تأمین کود شیمیایی از محل ذخیره انباری، سهمیه کودهای شیمیایی استان از مبادی حمل، بنادر، پتروشیمی‌های کشور و همچنین تولیدکنندگان داخلی بدون وقفه در حال حمل و تخلیه در کارگزاری‌ها و عاملین فروش این شرکت در شهرستان‌های استان همدان است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه در زمینه تأمین کود شیمیایی در استان همدان هیچ گونه کمبودی وجود ندارد، تصریح کرد: در روزهای پایانی سال و نیز روزهای تعطیل ایام نوروز نیز این شرکت، تمامی سهمیه کود شیمیایی ابلاغی سازمان جهاد کشاورزی استان را به موقع تأمین و از طریق کارگزاری‌ها و عاملین فروش در اختیار کشاورزان استان همدان قرار خواهد داد.

کد خبر 5437192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجید IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      0 0
      لن من یک هفته در اسداباد دنبال کود فسفاته هستم نیست اقا نیست تعاونی ها کود ندارن تورو خدا دروغ نگید مردم سر کار نزارید .