۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۰۹

حضور اصغر رحیمی در نشست مشترک سرپرستان بازی‌های اسلامی

حضور اصغر رحیمی در نشست مشترک سرپرستان بازی‌های اسلامی

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی به منظور حضور در نشست مشترک سرپرستان کاروان های اعزامی به این بازی‌ها عازم ترکیه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست مشترک سرپرستان کاروان اعزامی کشورهای مختلف به بازی های کشورهای اسلامی با حضور مسئولان کمیته برگزارکننده بازی ها در قونیه برگزار می شود.

به همین منظور اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در روزهای پایانی سال عازم ترکیه می شود تا طی روزهای ۲۷ اسفندماه تا ۲ فروردین ماه در این نشست شرکت داشته باشد.

تشریح قوانین مصوب و پروتکل های مورد تاکید برای بازی ها، بازدید از ورزشگاه ها و سالن های محل برگزاری مسابقات، ارزیابی زیر ساخت ها و ... از محورهای نشست موردنظر است.

پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی طی روزهای ۱۸ تا ۲۷ مرداد سال به میزبانی قونیه ترکیه برگزار خواهد شد. این دوره از بازی ها در ۱۹ رشته برگزار می شود اما با تصویب ستاد عالی، کاروان ایران در ۱۶ رشته ورزشکار اعزامی خواهد داشت.

تنیس روی میز، تیروکمان، دوومیدانی، کیک بوکسینگ، جودو، بسکتبال، تکواندو، کاراته، والیبال، هندبال، وزنه برداری، دوچرخه سواری و شمشیربازی (مردان و بانوان) همراه با کشتی، شنا و ژیمناستیک (مردان) رشته های اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی هستند.

کد خبر 5437683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha