۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۴۵

وزیر راه و شهرسازی:

محدودیتی برای ثبت نام در طرح ملی مسکن وجود ندارد

محدودیتی برای ثبت نام در طرح ملی مسکن وجود ندارد

گرگان- وزیر راه و شهرسازی گفت که هیچ محدودیتی برای ثبت نام در طرح ملی مسکن نداریم و همه کسانی که فاقد مسکن هستند می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رستم قاسمی بعدازظهر جمعه در مراسم کلنگ زنی چهار هزار واحد مسکونی در روستاهای استان که به صورت متمرکز در روستای نصرآباد گرگان برگزار شد، اظهارکرد: بنیاد مسکن کارهای بزرگی را در استان گلستان شروع کرده و امروز شاهد آغاز ساخت هزاران واحد مسکونی در شهرها و روستاها هستیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن هم بار عظیمی بر دوش بنیاد مسکن قرار دارد.

وی با بیان اینکه دولت در وعده های خود صادق است و خود را خدمتگزار مردم می داند، افزود: تلاش دولت بر این است که اقشار متوسط و ضعیف بتوانند صاحب خانه شوند.

قاسمی ادامه داد: امروز ساخت ۲۶ هزار واحد مسکونی در استان گلستان آغاز شده که می تواند در اشتغال، کاهش قیمت زمین و مسکن و همچنین پایین آمدن اجاره مسکن نقش مهمی داشته باشد.

وی با بیان اینکه سهمیه تعیین شده برای استان گلستان در طرح نهضت ملی مسکن حدود ۹۰ هزار واحد مسکونی است، گفت: با این وجود هیچ محدودیتی برای ثبت نام نداریم و همه کسانی که فاقد مسکن هستند می توانند در این طرح ثبت نام کنند تا بتوانیم با حمایت دولت و مجلس سرپناهی ایمن برای مردم بسازیم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: اختصاص زمین در طرح نهضت ملی مسکن رایگان است و شرایط خوبی برای ساخت مسکن در این طرح فراهم شده که مردم می توانند از مزایای آن برخوردار شوند.

کد خبر 5438550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha