۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۱۵

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان:

طرح نوروزی نظارت از بازار همدان آغاز شد

طرح نوروزی نظارت از بازار همدان آغاز شد

همدان- سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از آغاز طرح نوروزی نظارت از بازار خبر داد و گفت: این طرح از ۱۴ اسفند سال جاری شروع و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه یونسی از آغاز طرح نوروزی نظارت بر بازار در سطح استان همدان از ۱۴ اسفندماه خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش و تولید پرونده نیست بلکه هدف اصلی این طرح طبق سنوات گذشته علاوه بر انجام وظیفه ذاتی ما یعنی رسیدگی و صدور حکم، حمایت از اقشار آسیب پذیر، سالم سازی فضای کسب و کار، نظارت بر توزیع کالا و خدمات، حضور مؤثر و حداکثری تعزیرات حکومتی جهت برخورد با اخلال گران بازاراست.

وی با بیان اینکه این طرح تا سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ نیز ادامه دارد، اضافه کرد: در همین راستا امروز با شروع طرح تیمی متشکل از مدیر کل و کارشناسان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، بهداشت، نماینده استاندار، نماینده فرماندار و صداوسیما در بازار حاضر و اقدامات نظارتی در پیش گرفته شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه در این راستا امروز، از یک برنج فروشی مقادیری برنج تایلندی تنظیم بازار و یک دستگاه چرخ مخصوص دوخت کیسه برنج نیز کشف شد، ادامه داد: همچنین یک انبار تجهیزات پزشکی جهت برسی ثبت موجودی در سامانه جامع انبارها بازرسی و صورت جلسه شد.

یونسی خاطرنشان کرد: در این راستا، در صورت احراز تخلف احتکار و ارسال گزارش نهایی از سوی سازمان صمت پرونده مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هم چنین برای چندین مرغ فروشی و میوه فروشی نیز پرونده عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تخلفات بهداشتی وغیره تشکیل شد، تصرحی کرد: در این طرح روزانه ۸ اکیپ در مرکز استان و شهرستان‌ها از صبح تا ساعت ۱۹ عصر آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

کد خبر 5439064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha