جنبش حماس:

صهیونیستها بابه شهادت رساندن نوجوان فلسطینی مرتکب جنایت جنگی شدند

صهیونیستها بابه شهادت رساندن نوجوان فلسطینی مرتکب جنایت جنگی شدند

جنبش حماس در بیانیه‌ای ضمن اعلام اینکه اقدام صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن نوجوان فلسطینی به مثابه جنایت جنگی است، خواستار مجازات سران این رژیم در دادگاه کیفری بین المللی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش «حماس» در بیانیه‌ای اعلام کرد که اقدام صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن «یامن نافز جفال»، نوجوان فلسطینی در قدس، یک جنایت جنگی تمام عیار است.

وی افزود که این جنایت بار دیگر از چهره تروریستی رژیم صهیونیستی و سران آن پرده برداشت. در ادامه این بیانیه آمده است که اصرار ارتش رژیم صهیونیستی به ارتکاب این جنایات ضد انسانی، مهر تأییدی بر بی توجهی این رژیم به تمام قوانین و تصمیمات سازمان‌های بین‌المللی است.

«حازم قاسم» در ادامه ضمن بیان اینکه جامعه بین‌الملل باید برای مجازات سران رژیم صهیونیستی به عنوان مجرم جنگی در دیوان کیفری بین المللی اقدام کند، اعلام کرد که این جنایت‌ها هرگز منجربه توقف مبارزه عادلانه ملت فلسطین برای بازپس‌گیری سرزمین و مقدسات خود نخواهد شد.

گفتنی است که در پی یورش صهیونیست‌ها به «ابودیس» در قدس درگیری‌های شدیدی در این شهر رخ داد که طی آن، «یامن نافز جفال» (۱۶ ساله) مورد اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد خبر 5440792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha