۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۲

ساعت آخرین بازی قهرمان لیگ برتر فوتسال بازهم تغییر کرد

ساعت آخرین بازی قهرمان لیگ برتر فوتسال بازهم تغییر کرد

زمان آخرین دیدار تیم گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال دوباره تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد شریف مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند گفت: با درخواست رسمی باشگاه گیتی پسند و موافقت باشگاه چیپس کامل مشهد و سازمان لیگ فوتسال زمان آخرین دیدار لیگ برتر فوتسال در سال ۱۴۰۰ به ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۰ اسفند ماه تغییر کرد.

پیش از این قرار بود بازی دو تیم ساعت ۱۶ برگزار شود اما این ساعت به ۱۴:۳۰ تغییر یافت و در آخرین تصمیم مقرر شد گیتی پسند و چیپس کامل از ساعت ۱۸ به مصاف هم بروند. این در حالی است که گیتی پسند به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسیده و جشن قهرمانی خود را بعد از پایان آخرین بازی لیگ برابر چیپس کامل در اصفهان برگزار می کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند دلیل تغییر ساعت بازی را پخش همزمان این دیدار از شبکه های اصفهان و ورزش عنوان کرد و افزود: باید از مدیران صدا و سیمای مر کز اصفهان ، مدیریت محترم شبکه ورزش ، باشگاه چیپس کامل مشهد و در راس آن از سازمان لیگ فوتسال کمال قدردانی را داشته باشیم که مقدمات برگزاری دیدار و پوشش مناسب جشن قهرمانی گیتی پسند را فراهم کردند.

شریف در ادامه یادآور شد: متاسفانه این دیدار به دلیل شرایط کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار می شود و علاقه مندان به رشته فوتسال می توانند از شبکه های اصفهان و ورزش بازی و جشن قهرمانی را مشاهده کنند.

کد خبر 5441228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha