۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۵۲

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

اعتماد به نفس ملی و مذهبی با جمهوری اسلامی احیا شد

اعتماد به نفس ملی و مذهبی با جمهوری اسلامی احیا شد

یاسوج- مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با آمدن جمهوری اسلامی، احساس اعتماد به نفس ملی و مذهبی دوباره در مردم احیا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری ظهر دوشنبه در نشست با اساتید و هیئت علمی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: ملتی که طی ۲۰۰ تا ۳۰۰ سال اخیر زیر ظلم بوده و نمی‌توانست از خود دفاع کند، پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای اولین بار یک تنه در مقابل همه دشمنان و ملت‌ها ایستاده و از حق خود دفاع کرده است.

وی با بیان اینکه این حرکت نباید دست کم گرفته شود، گفت: لازم است که این قسمت از نقش تمدنی انقلاب اسلامی در جهاد تبیین بیشتر مدنظر قرار بگیرد و از ابتدا مقام معظم رهبری موضوع جهاد تبیین را مد نظر داشته و نسبت به آن تاکید داشته اما در ایام گذشته اهمیت توجه به این مسئله بیش از پیش احساس شده است.

حجت‌الاسلام افتخاری تصریح کرد: در ضرورت جهاد تبیین جای هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد اما متأسفانه باید گفت طی این سال‌ها توجه کمتری به این مسئله شده است.

وی با بیان اینکه مباحث مبانی و نظری، پاسخ‌دهی به شبهات، خدمات نظام و اینکه اگر انقلاب نبود وضعیت ما به چه نحو بود، همه نیاز به تبیین دارند، گفت: اما از نظر سبک اجرایی طبیعتاً باید به دنبال سبکی تأثیرگذار و کارآمد باشیم و معلم همه ما در زمین جهاد تببین، خود مقام معظم رهبری هستند که با توجه به تبیین مباحثی مانند کرونا، برجام، رابطه با آمریکا، تهاجمات فرهنگی توسط ایشان، می‌توانیم نتیجه بگیریم که رهبر معظم انقلاب یک تبیین‌گر زبردست و توانا هستند که عملکرد ایشان می‌تواند الگویی عالی برای جامعه باشد.

حجت‌الاسلام افتخاری افزود: در کنار این مسائل بحث اقناع سازی و صحبت کردن به نحوی که به دل مردم بنشیند و با سلیقه مخاطبین هم‌خوانی داشته باشد، نیز باید مد نظر باشد و مهم‌ترین نقش جمهوری اسلامی نقش تمدنی است که در این سال‌ها در وجوه مختلف احیا شده است، به گونه‌ای که این تمدن زبانزد همه کشورهاست.

کد خبر 5441319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha