۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران:

۲۹ هزار فقره پرونده تخلفات صنفی در مازندران تشکیل شد

۲۹ هزار فقره پرونده تخلفات صنفی در مازندران تشکیل شد

ساری- مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: طی سال جاری بیش از ۲۹ هزار فقره پرونده تخلفات صنفی در استان تشکیل شد که اکثریت درباره کالاها و خدمات بوده است.

یدالله ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نرخ مصوب گوشت بر لزوم رعایت قیمت متعارف از سوی قصابان تاکید کرد و گفت: با هرگونه تخلف در بازارها در آستانه نوروز برخورد می‌شود.

وی با عنوان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز رصد و پایش می‌شود، گفت: تخطی از قیمت مصوب در کالاهای اساسی موجب تعزیر و برخورد می‌شود.

وی با اظهار اینکه طی ۱۱ ماه گذشته بیش از ۲۹ هزار فقره پرونده تخلفات در استان تشکیل شد، افزود: از این تعداد بیش از ۲۵ هزار فقره مربوط به کالا و خدمات، دو هزار و ۱۱۳ فقره مربوط به قاچاق و ۹۰۴ فقره بهداشت، دارو و درمان بوده است.

ملکی به اصناف و صنوف توصیه کرد تا نسبت به رعایت انصاف و پرهیز از گرانفروشی اقدام کنند وگفت: در آستانه نوروز، طرح‌های نظارت بر بازار و اصناف تشدید می‌شود و با تخلفات شدید برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از استقرار نماینده شعبه و بازرس در میادین میوه و تره بار، شرکت‌های مسافرتی، انبارها، سردخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غیره خبر داد و گفت: برای متخلفان مجازات‌های سنگین از جمله پلمب مغازه و جریمه درنظر گرفته می‌شود.

کد خبر 5443022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha