۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۳۰

کتاب «عشق هرگز نمی‌میرد» در همدان رونمایی می‌شود

کتاب «عشق هرگز نمی‌میرد» در همدان رونمایی می‌شود

همدان- آیین رونمایی از کتاب «عشق هرگز نمی‌میرد» نوشته مونا اسکندری و با روایتگری پروین سلگی همسر شهید میرزامحمد سلگی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر آئین رونمایی کتاب به همت حوزه هنری همدان و با حضور مسئولان و فعالان فرهنگی استان برگزار می‌شود.

نویسنده کتاب «عشق هرگز نمی میرد» در این زمینه گفت: سال‌های پیش برای نگارش خاطرات حاج میرزا سلگی دعوت شده بودم، اما از آنجایی که نوشتن حماسه آفرینی‌های فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (ع) و نیروهایش در طول جنگ وظیفه‌ای سنگین و مردانه بود، نگارش این رشادت‌ها در کتاب «آب هرگز نمی میرد» روزی استاد حمید حسام شد و نگارش خاطرات همسر میرزا محمد سلگی نیز قسمت من.

مونا اسکندری با اشاره به اینکه عموی شهیدم «علی خوش لفظ» تأکید فراوانی بر کار فرهنگی داشتند، افزود: آغاز پروژه نگارش کتاب «عشق هرگز نمی میرد» از برنامه چهلم عمویم در دیدار با خانم پروین سلگی در زمان حیات میرزا محمد سلگی آغاز شد و پس از شهادت سردار سلگی به چاپ رسید.

وی در خصوص فرآیند نگارش این کتاب تصریح کرد: خاطرات این کتاب مستند محور است و علاوه بر اینکه تاریخ‌ها، مکان‌ها وغیره با تحقیق فراوان در کتاب درج شده، برای برخی اتفاقات، از چند شاهد دیگر هم مصاحبه‌های متعدد انجام شده است.

اسکندری، ناشر کتاب «عشق هرگز نمی میرد» را انتشارات سوره مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: این کتاب در ۱۷ فصل و ۳۰۰ صفحه در اسفند ۱۴۰۰ روانه بازار کتاب شده است.

گفتنی است؛ برنامه رونمایی از کتاب «عشق هرگز نمی میرد» به همت حوزه هنری استان همدان، فردا دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات خانه معلمان استان همدان برگزار خواهد شد و شرکت در این برنامه برای عموم علاقمندان آزاد است.

کد خبر 5445734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha