۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۰۱

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز:

جوانان باید میدان دار تحقق جهاد تبیین باشند

جوانان باید میدان دار تحقق جهاد تبیین باشند

شیراز - مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز با تاکید بر اینکه جوانان باید میدان دار تحقق جهاد تبیین باشند، گفت: برای حضور در این جهاد فعالیت مجاهدانه لازم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سجاد نیکخو با بیان اینکه جنگ امروز جنگ تبلیغاتی، رسانه ای و جهاد تبیین است، تصریح کرد: برای حضور در این جهاد نیز فعالیت مجاهدانه لازم است و توقع است که جوانان میدان دار این مهم باشند.

او با بیان اینکه همه ما باید به‌ عنوان سربازان جهاد تبیین در پی راهکارهای این جهاد باشیم ادامه داد: باید گامهای استوار تری در مسیر جهاد تبیین برداشته شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز همچنین با بیان اینکه جهاد تبیین به مدیر جهادی نیاز دارد، مهمترین مدیران جهادی را جوانان معرفی کرد که میتوانند ارزش‌ها را به نوعی از گذشته بگیرند و آن‌ها را به روز کنند.

حجت الاسلام نیکخو اتکا به ارزش‌های الهی و اسلامی را از مولفه‌های مدیر جهادی برشمرد که قرار است در عرصه جهاد تبیین ورود کند. او خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب، اقدام جهادی را به‌ معنای خسته‌ نشدن در مقابل سختی ها و موانع تعریف می‌کنند که در آن ایمان به مسیر و حرکت بر اساس فکر و منطق باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز همچنین جهاد تبیین را مهمترین امر به معروف دانست و اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی است که باید به آن توجه ویژه شود.

حجت الاسلام نیکخو با تاکید بر اینکه راه مقابله با جنگ نرم پیچیده دشمن جهاد تبیین است، تصریح کرد: لازمه جهاد تبیین بیان درست مفاهیم عالی اسلامی، به روز رسانی ابراز های مقابله با جنگ نرم، بیان سبک زندگی اسلامی، ترویج قرآن و معارف اهل بیت (ع) و بیان وظایف حاکمیت در نظام اسلامی است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شیراز گفت: جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی به تحقق اهداف انقلابی منجر می‌شود و پیشرفت، گسترش عدالت اجتماعی و اقتدار روزافزون نظام را در پی خواهد داشت.

کد خبر 5446790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha