۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۲۳

همایش روشندلان قرآنی بوشهر برگزار شد

 همایش روشندلان قرآنی بوشهر برگزار شد

بوشهر- همایش روشندلان قرآنی، از سری برنامه‌های هفته قرآنی بوشهر با تقدیر از ۱۲ نفر در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در ابتدای این برنامه با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: دو کتابخانه در استان به طور ویژه به نابینایان و کم بینایان ارائه خدمت می‌کنند.

حیدر راهب افزود: یک هزار و ۱۲ نسخه کتاب بریل و ۱۸ هزار و ۱۰۱ کتاب گویا در دو کتابخانه عمومی شهید بهشتی برازجان و خلیج فارس بوشهر در اختیار ۲۴۲ نفر از اعضای روشندل این مراکز قرار دارد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: با توجه به محدودیت منابع کتابخوانی ویژه نابینایان انتظار می‌رود، در این خصوص حمایت‌های لازم از سوی خیرین و ناشران صورت بگیرد.

 همایش روشندلان قرآنی بوشهر برگزار شد

همایش روشندلان قرآنی، از برنامه‌های هفته قرآنی بوشهر با تجلیل از ۱۲ نفر از فعالان در رشته‌های حفظ و قرائت با حضور حامد منیری، مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت وزارت ارشاد، حیدر راهب، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر و تعدادی از روشندلان در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

 همایش روشندلان قرآنی بوشهر برگزار شد

در پایان این برنامه از خدیجه جولایی، سعید افشار، کریمه بحرینی و عبدالخالق حسینی در رشته حفظ و از امید خسرو انجم، مرضیه افشار، سیده زهرا جعفری، حسن نوری و محمدعلی امانت در رشته قرآئت نابینایان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است اجرای این برنامه را فاطمه کاووسی، روشندل و مسئول بخش نابینایان کتابخانه عمومی شهید بهشتی برازجان بر عهده داشت.

کد خبر 5447070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha