نماینده پارلمان عراق:

«الکاظمی» باید پاسخگوی حضور صهیونیست‌ها در اقلیم کردستان باشد

«الکاظمی» باید پاسخگوی حضور صهیونیست‌ها در اقلیم کردستان باشد

یک نماینده پارلمان عراق با بیان اینکه هیچ تردیدی در زمینه حضور صهیونیستها در شهر «اربیل» اقلیم کردستان وجود ندارد، گفـت: نخست وزیر عراق باید پاسخگوی حضور موساد در اربیل باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «احمد الموسوی» عضو فراکسیون الصادقون در پارلمان عراق به عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه مراکز سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در شهر «اربیل» اقلیم کردستان واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، نماینده پارلمان عراق در این خصوص گفت: مصطفی الکاظمی باید پاسخگوی حضور سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل باشد. پارلمان عراق موظف است از الکاظمی و مقامات اقلیم کردستان در مورد حضور موساد توضیح بخواهد.

این مقام عراقی افزود: بیشتر کسانی که برای حاکمیت عراق اشک تمساح می‌ریزند، نگران این بودند که حضور رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان افشا نشود. درخصوص حضور رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان هیچ کس تردیدی ندارد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی از ترس به چالش کشیده شدن اقلیم کردستان، نمی‌تواند به بمباران مقر خود اعتراف کند. حضور صهیونیست‌ها در اقلیم کردستان تحت پوشش شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران است.

این مقام عراقی در ادامه اظهاراتش افزود: رژیم صهیونیستی رسماً از جدایی کردستان از عراق حمایت کرد. روابط تل آویو و اقلیم قدیمی است و به قبل از سال ۲۰۰۳ باز می‌گردد. بمباران ایران باعث سردرگمی الکاظمی و دولت اقلیم کردستان شد.

کد خبر 5447349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • راستگو IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      17 1
      سلام ماازشمامسولین میخواهیم محکوم کردن ایران توسط الکاظمی درعراق دنبال کنیدکسی که ازشهرهای کشورش اطلاع نداردبایدبرکنارشودکاردست عراقیهامیدهدکسی که طرفداراسرائیل هست طرفداربحثی هاهم هست ازنیروهای مبارزومسلمان همچون حشدالشعبی بخوای که باقدرت این قضیه دنبال کندوالکاظمی راازمیان بردارنداین همه خون شهیده
    • ناصر IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      14 0
      نخست وزیر عراق خودش از عوامل اسرئیل است ،تقصر نداره ، داره کباب میشه ،مرگ بر این وابستگی ملت مظلوم عراق تا کی باید از دست این بی شرف ها بکشند خدا میداند
    • ساسان IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      4 0
      مسئولان اقلیم از زمان صدام و ملا مصطفی بارزانی با آن وضعیت مصیبت بار وآن کشتارهای بی رحمانه درس عبرت نگرفته اند وبار دیگر همان بلای قبلی با ورژن صهیونیستی بر سرشان آوار خواهد شد کاش آنقدر سیاست پیدا کنن که حداقل چند متر جلو خود را ببینند. که متاسفانه نمی‌بینند وبا طناب کودک کشان به چاهی میرن که بر
    • سلمان نطنزی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      5 0
      احسنت بر این نماینده پارلمان عراق و لعنت بر الکاظمی نخست وزیر امریکایی
    • مسلمان IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      0 0
      الله اکبر الله‌اکبر دست شیرمردان سپاه دردنکنه بازهم پوزه کفارراسوزوندن زنده باشیدبرادران.
    • قنبر علی IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      0 0
      جیغ وداد پریشب بارزانی ها ودیشب مقتدا صدروعجله امروز مصطفی الکاظمی نشان از توطئه شوم برای نوکری دایمی کردن ملت مظلوم عراق برای بن سلمان وصهیونیصتهادارد بایستی خیلی سریع نمایندگان شیعه عراقی از حمایت برای تشکیل دولت تشکیل نشده مقتدا صدری: خود را کنار بکشندتا برای همیشه خیانت مقتدا صدر به خودش برگردد.
    • برات عباسی قرایی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      0 0
      مرگ برنمک نشناس اگرمردباشید درس میشود برایتان