۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۳۹

معاون دانش‌آموزی جمعیت هلال احمر عنوان کرد؛

اجرای طرح دادرس در ۱۷۲ مدرسه چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح دادرس در ۱۷۲ مدرسه چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- معاون پیش دبستانی و دانش‌آموزی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: طرح دادرس با عنوان طرح «شهید خرازی» در ۱۷۲ مدرسه چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرالدین روح‌نواز ظهر چهارشنبه در مراسم عمومی سازی مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و آعاز طرح شهید خرازی با بیان اینکه هشت هزار کانون جمعیت هلال احمر در کشور فعال است، اظهار کرد: در طرح شهید خرازی دانش آموزان سراسر کشور با مهارت‌های هشت گانه آشنا می‌شوند.

وی پناهگیری، حمل مصدوم، خروج اضطراری، اطفای حریق، احیای قلبی و ریوی، آتل بندی، شکسته بندی، پانسمان و چادرزنی از جمله مهارت‌های قابل آموزش به دانش آموزان در طرح شهید خرازی عنوان کرد و ادامه داد: این طرح در هشت جلسه به صورت تئوری و عملی آموزش داده می‌شود.

معاون پیش دبستانی و دانش‌آموزی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی تصریح کرد: هدف از برگزاری این طرح بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان در برابر حوادث و بالا بردن مهارت‌های دگر امدادی و خود امدادی آن‌ها است.

روح نواز با بیان اینکه طرح ملی دادرس در ۱۷۲ مدرسه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، مطرح کرد: تفاهم نامه‌ای به منظور استقرار تیم‌های امدادی در اماکن ورزشی فی ما بین جمعیت هلال احمر و معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش منعقد شده است.

کد خبر 5448435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha