۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

۶۹.۳ درصد از اعتبارات چهارمحال و بختیاری تخصیص یافته است

۶۹.۳ درصد از اعتبارات چهارمحال و بختیاری تخصیص یافته است

شهرکرد- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۹.۳ درصد از اعتبارات استان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شهریارپور پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات چهارمحال و بختیاری طی دو ماه گذشته پیشرفت خوبی داشته است، اظهار کرد: متوسط تخصیص اعتبار در استان ۶۹.۳ درصد است.

وی با بیان اینکه اعتبارات توازن و نفت طی دو ماه گذشته صفر بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر تخصیص این اعتبارات قابل توجه می‌باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اعتبارات با بیان اینکه اعتبارات بخش تملک دارایی ۹۶ درصد، اعتبارات نفت و گاز ۲۸.۲ درصد، اعتبارات آب روستایی ۶۹ درصد، اعتبارات توازن ملی ۲۴.۴ درصد، طرح‌های قانونی پیوست ب قانون ۱۰۰ درصد و طرح‌های ملی ۷۶.۷ درصد تخصیص یافته است.

شهریارپور با اشاره به افزایش ۵۰ میلیارد تومانی اعتبارات استانی، مطرح کرد: اعتبار برای بخش هزینه‌ای و جاری دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۰ حدود ۹۰ میلیارد تومان برآورد بوده است.

وی با بیان اینکه ۵۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل مازاد درآمدهای هزینه‌ای برای بخش هزینه‌ای و جاری تخصیص پیدا کرده است، افزود: پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ فرصت هزینه این اعتبارات است پس در این راستا مسئولان باید به منظور دریافت این اعتبارات با وزارتخانه‌های مربوطه نامه نگاری کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه چهارمحال و بختیاری پایان تیرماه ۱۴۰۱ را فرصت هزینه کرد اعتبارات تملک دارایی‌ها عنوان کرد و گفت: ۶۰ میلیارد تومان اعتبار بیش از اعتبار مصوب در حوزه جهش تولید به استان تخصیص داده شده است.

شهریارپور به اعتبار بخش تملک دارایی و سرمایه‌ای اشاره کرد و ادامه داد: ۳۲ میلیارد تومان اعتبار در این حوزه به استان اختصاص داده خواهد شد که در این راستا باید پروژه‌های اولویت دار، تأثیرگذار و پیشرو استان مشخص گردد.

وی اظهار کرد: پروژه محور «باباحیدر» به «چلگرد»، حاشیه «زاینده‌رود» به «قراقوش» فاضلاب شهرهای «سودجان»، «سفید دشت» و چند شهر کوچک به منظور دریافت اعتبار از محل مجوز ماده ۲۳ مورد تائید قرار گرفته است.

کد خبر 5448604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha