۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۳۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

۱۷ پایگاه امداد نوروزی در استان سمنان دایر شد

۱۷ پایگاه امداد نوروزی در استان سمنان دایر شد

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: در راستای اجرای طرح نوروزی امداد و نجات ویژه ایام نوروز، پایگاه های هلال احمر در ۱۷ مسیر مواصلاتی استان دایر شده است.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، از آمادگی جمعیت هلال احمر استان سمنان برای اجرای طرح نوروزی در استان خبر داد و ابراز کرد: امداد و نجات نوروز در ۱۷ نقطه از راه‌های مواصلاتی استان انجام و جمعیت هلال احمر در پایگاه‌هایی که در این نقاط مستقر کرده، خدمت رسانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از ۱۷ پایگاه امداد و نجات ۱۴ پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار است، ابراز کرد: این پایگاه‌ها در مواقع بروز تصادفات و یا حوادث احتمالی تا پایان تعطیلات به صورت آماده باش، نسبت به خدمت رسانی اقدام می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه دو پایگاه کوهستانی نیز در شهمیرزاد و بسطام برای مقابله با حوادث در ارتفاعات شامل مفقودی در طبیعت، گرفتار شدن مردم در گردنه‌ها با احتمال بارش‌ها و… برقرار است تا بتوانیم خدمات را به حوادث احتمالی ارائه کنیم.

محمد خانی با بیان اینکه هلال احمر در تمام راه‌های مواصلاتی استان سمنان حضور دارد، بیان داشت: استقرار پایگاه‌های ثابت و سیار سبب شده تا بتوانیم تمام مسیرهای مواصلاتی استان را در ایام نوروز و پیک تردد مسافران پوشش دهیم.

وی با بیان اینکه طرح امداد و نجات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان سمنان با همراهی هلال احمر تا پایان ایام تعطیلات و پیک تردد مسافران ادامه خواهد داشت، بیان کرد: برای ارتقای سرعت و کیفیت خدمت رسانی به حوادث و به خصوص تصادفات احتمالی جاده‌ای در ده روز پیک ترددهای نوروزی هلیکوپتر امداد و نجات کشور نیز به استان سمنان خدمات خواهد داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به اینکه نزدیک به ۷۰ نیروی هلال احمر نیز در پایگاه‌های جاده‌ای مستقر هستند تا در مواقع ضروری اقدام کنند، گفت: تمام این تمهیدات برای خدمت رسانی به تصادفات و سوانح احتمالی اندیشیده شده اما امیدواریم که با همراهی مردم و رعایت نکات ایمنی و رانندگی شاهد بروز مشکل و تصادفات در این استان طی ایام نوروز نباشیم.

کد خبر 5449107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha