۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۲۶

معاون آبفای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب در شهرکرد

افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب در شهرکرد

شهرکرد- معاون بهره برداری و توسعه آب، شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب آشامیدنی در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراد محمودی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال مصرف آب در شهرکرد ۳۰ درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: در صورت تداوم این وضعیت احتمال افت فشار و قطعی آب دور از انتظار نیست.

وی نیاز آبی شهرکرد را کمتر از ۷۰۰ لیتر در ثانیه اعلام کرد و ادامه داد: در این روزهای پایانی سال مصرف آب بیش از ۹۰۰ لیتر بر ثانیه شده است که تاکید می‌شود شهروندان با مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب امکان استفاده همگان را از آب موجود فراهم کنند.

معاون بهره برداری و توسعه آب، شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: با اشاره به اینکه تاکنون این مصرف از ذخایر آبی موجود در مخازن ذخیره تأمین شده است، عنوان کرد: در صورت عدم مدیریت مصرف آب افت فشار و قطعی آب در پی خواهد بود.

مرادی گفت: مصرف فعلی آب در شهرکرد طی سالیان گذشته بی سابقه بوده که لازم است مردم شریف نهایت دقت در مصرف و عدم مصرف آب آشامیدنی در مصارف غیر شرب را مد نظر قرار دهند.

معاون بهره برداری و توسعه آب، شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: مردم شریف با رعایت مدیریت مصرف آب و احساس مسئولیت بیش از پیش در استفاده عادلانه آب شرایطی را فراهم کنند تا همگان بتوانند از آب موجود بهره مند گردند و بدون دغدغه به استقبال سال جدید بروند.

کد خبر 5450269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha