۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۷

فرمانده نیروی انتظامی گیلان مطرح کرد؛

اجرای رزمایش فرهنگی- اجتماعی پلیس در تعطیلات نوروز

اجرای رزمایش فرهنگی- اجتماعی پلیس در تعطیلات نوروز

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اجرای رزمایش فرهنگی- اجتماعی پلیس در ایام نوروز، گفت: ۴۵ گشت در سطح گیلان در این زمینه مشارکت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیز الله ملکی پیش از ظهر شنبه در حاشیه رزمایش فرهنگی- اجتماعی نیروی انتظامی گیلان با اشاره به آمادگی پلیس برای میزبانی خود از مسافران نوروزی، اظهار کرد: پیش بینی‌های لازم برای ارائه خدمات شایسته به هموطنان انجام شده است.

وی به اهداف برگزاری این رزمایش اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت‌های ناجا در قابل این رزمایش توجه به تفرجگاه‌ها و پارک‌ها است.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به آزاد سازی سواحل و پیش بینی افزایش حضور مسافران در این مناطق، افزود: با توجه به احساس نیاز برای حضور بیشتر در این مناطق تمرکز فعالیت‌های فرهنگی - اجتماعی ناجا روی این مناطق افزایش می‌یابد.

وی همچنین به اجرای طرح ناظر یک اشاره و با بیان اینکه این طرح در ایام نوروز با شدت بیشتری در سطح استان گیلان اجرایی می‌شود، ادامه داد: حفظ امنیت و آسایش مردم به عنوان مهم‌ترین مطالبه در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار ملکی با بیان اینکه ۱۰۹ گشت نظارتی، اماکن، امنیتی و اجتماعی در سواحل و تفرجگاه‌های استان گیلان مستقر می‌شوند، اضافه کرد: ۴۵ گشت فقط در حوزه فرهنگی و اجتماعی فعالیت می‌کنند.

وی با تأکید بر برخورد قاطع با هر گونه ناهنجاری در استان گیلان، تصریح کرد: ایجاد تنش قابل قبول نیست و پلیس تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهد.

کد خبر 5450456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha