۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۲۷

ذوالقدر:

آیت‌الله ری‌شهری مبارزی موثر علیه پهلوی و خدمتگزار انقلاب بود

آیت‌الله ری‌شهری مبارزی موثر علیه پهلوی و خدمتگزار انقلاب بود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور آیت‌الله ری‌شهری در مبارزات علیه رژیم ستمشاهی، خدمت به نظام اسلامی و تلاش در تنظیم احادیث در مجموعه «میزان الحکمه» بخشی از کارنامه درخشان او است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی، ضایعه ارتحال آیت الله محمدی ری‌شهری را تسلیت گفت و نوشت: حضور موثر آیت‌الله ری‌شهری، آن فقید سعید در مبارزات علیه رژیم ستمشاهی و پس از آن، نقش‌آفرینی ایشان در عرصه‌های گوناگون خدمت به نظام اسلامی و نیز تلاش ستودنی آن محقق گرانقدر در تنظیم، تبویب و تدوین احادیث در مجموعه ارزشمند «میزان الحکمه» و آثار ماندگار فرهنگی دیگر، بخشی از کارنامه درخشان آن فقیه فرزانه است.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم مجاهد و فقیه گرانمایه آیت الله محمدی ری‌شهری را به محضر رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و به عموم دوستان، همراهان و ارادتمندان و خاصه به بیت مکرّم ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

حضور موثر آن فقید سعید در مبارزات علیه رژیم ستمشاهی و پس از آن، نقش‌آفرینی ایشان در عرصه‌های گوناگون خدمت به نظام اسلامی و نیز تلاش ستودنی آن محقق گرانقدر در تنظیم، تبویب و تدوین احادیث در مجموعه ارزشمند «میزان الحکمه» و آثار ماندگار فرهنگی دیگر، بخشی از کارنامه درخشان آن فقیه فرزانه است.

از خداوند متعال، برای آن مجاهد پارسا، علو درجات و برای عموم بازماندگان، شکیبایی و پاداش صابران مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر ذوالقدر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام


کد خبر 5452377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha