۶ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۰۶

روایت سخنگوی دولت از کار مهم مالیاتی دولت

روایت سخنگوی دولت از کار مهم مالیاتی دولت

سخنگوی دولت تحقق بیش از ۱۰۰درصدی درآمدهای مالیاتی، تصویب آیین نامه های مالیات بر خانه های خالی و خانه ها و خودروهای لوکس و افزایش شعب شورای عالی مالیات را به عنوان کارهای مهم دولت برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، علی بهادری جهرمی در توییتر نوشت:
«کار مهم مالیاتی دولت مردمی:
۱- تحقق بیش از %۱۰۸ از درآمدهای مالیاتی پیش‌بینی شده در بودجه ۱۴۰۰
۲- تصویب آیین‌نامه‌های اجرایی مالیات بر خانه‌های خالی، خانه‌ها و خودروهای لوکس
۳- افزایش شعب شورای عالی مالیاتی از ۸به ۱۶ شعبه به‌منظور تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی»

کد خبر 5454166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      4 0
      دزدی از جیب مردم،مالیات خانه های خالی و کپی برداری از قوانین کشور کانادا که هیچ فرهنگ مشترکی با ایران ندارند کاری عبث و بیهوده است.در ضمن چرا اموال مسئولان امنیتی و محرمانه هست و حقوق نمایندگان مجلس هم محرمانه هست.بیچاره مردم ایران که زیر بار فشار اقتصادی دارند له میشن .
    • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      8 0
      هر وقت مسئولان هم مثل مردم عادی اموالشون رو خوداظهاری کردند و مالیات دادند از کار مهم مالیاتی دولت حرف بزن.هر چه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند.
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      3 0
      به اميد روزی که همین جدیتی که در اخذ و ستاندن مالیات از مردم وجود دارد در خدمات رسانی و ایجاد رفاه برای مردم وجود داشته باشد ...ایجاد تورم و اخذ مالیات از آن توسط کسانی که تورم را ایجاد کرده اند و صرف مالیات اخذ شده برای حقوق اخذ کنندگان هنر نیست!!...مسؤلین گرامی اموالتان را ثبت كنيد...تشكر...
    • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      2 0
      اجرای پایه های جدید مالیاتی که برخی از آنها ناعادلانه و کارشناسی نشده است و با توجه به شرایط اقتصادی برای کشور ما نامناسب است مردم را نسبت به رعایت عدالت و انصاف نسبت به سایر مالیاتها دچار تردید میکند چون این مالیاتها تنها جهت ایجاد درآمد است و به مصرف کننده تحمیل خواهد شد.
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
      10 2
      از زمان خريد زمين تا پایان مراحل ساخت یک ساختمان تعداد زیادی از ادارات،سازمانها،نهادها،مشاغل مختلف و انواع کسب و کار از این چرخه منتفع می گردند و در پایان خریدار ملک تمام هزینه را میپردازد با دریافت مالیات چند باره از بخش مسکن چرخه قطع شده و به کشورهای همسایه منتقل میشود.مقصر وضعيت موجود مردم نيستند
    • IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
      4 0
      تعدادی از مسؤلین و کارشناسان مدعی هستند که گرانی مسکن به این دلیل است که مسکن از یک کالای مصرفی به سرمايه ای تبدیل شده و احتکار میشود ...سوال این است که آیا گرانی مرغ ،تخم مرغ،لوازم خانگی ،خشکبار،برنج و....هم بدلیل تبدیل این کالاها به سرمایه ای است!! ...یا ارزش پول ملی کم شده !!!
    • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      2 0
      اخذ انواع مالیات و جریمه با توجيحات مختلف و به کمک برنامه های جهت دار و کارشناسان و مجریان سفارشی آن هم در شرایط نامناسب اقتصادی و به شکل ناعادلانه نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه موجب فرار سرمایه میشود...اگر ایران بهشت سرمایه داران و دلالان بود باید شاهد ورود سیل سرمایه گذاران خارجی می بودیم!!
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      2 0
      با توجه به كاهش جدى قدرت خريد و اجاره مسكن،بهتر است دولت و مجلس به تشويق و کمک سازندگان و سرمایه گذاران اقدام کنند و بازار مسکن را مانند بورس تخریب ننمایند ...با توجه به شرایط پیش رو اجاره داری حرفه ای و ارزان قیمت را بسیار جدی بايد گرفت.
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      2 0
      فشار به سازندگان و مالکان برای عرضه بيشتر همراه با تهديد و جريمه موجب فرار سرمايه گذاران و کم شدن ذخیره بازار مسکن در سالهای آتی خواهد شد ...سیاستهای کم اثر و مقطعی زیانهای طولانی مدت در پی دارد ...
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      2 0
      به صاحبخانه هایی که به دلیل تعمیرات اساسی ملکشان خالی مانده وام تعمیرات کم بهره به شرط اجاره بپردازید...با اینکه عادت ندارید اما آزمودن روشهای تشویقی هم بد نیست . منطقا روش برد برد محسوب میشود.