۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۸

مدیرکل راهداری سیستان وبلوچستان:

بیش‌از ۸۴ هزار مسافر نوروزی در سیستان و بلوچستان جابجا شدند

بیش‌از ۸۴ هزار مسافر نوروزی در سیستان و بلوچستان جابجا شدند

زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۸۴ هزار و ۸۱۶ مسافر در قالب ۶ هزار و ۸۰۰ سفر از ۲۵ اسفند پارسال تا کنون در حوزه زیر پوشش این اداره‌کل جابجا شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کُرد در این رابطه اظهار داشت: از این تعداد مسافر جابجا شده ۵۲ درصد به مقاصد داخل استان و ۴۸ درصد نیز به مقاصد برون استانی سفر کردند.

وی افزود: این تعداد جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه ایام نوروز ۱۳۹۸ (قبل از شیوع بیماری کرونا) ۷۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان سفر با ناوگان عمومی مسافربری را ارزان و ایمن دانست و گفت: از مردم و مسافران درخواست می‌شود هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت، مالکان و رانندگان رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: هم‌اینک سه پایانه مسافری در شهرستان‌های زاهدان،, زابل و سراوان، ۲ هزار و ۳۶۰ راننده مسافری فعال و همچنین سه هزار و ۳۴۸ دستگاه ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری در حوزه زیر پوشش این اداره‌کل به هم وطنان گرامی در ایام اجرای طرح نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

کد خبر 5454928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha