۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹

معاون امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد؛

لزوم توجه روحانیان به جهاد تبیین در ماه مبارک رمضان

لزوم توجه روحانیان به جهاد تبیین در ماه مبارک رمضان

بابل- معاون امور استانهای سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه گفتمان جهاد تبیین در ماه مبارک رمضان مورد تاکید روحانیون قرار گیرد، گفت: این فریضه مورد توجه اهل منبر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان بعدازظهر پنجشنبه در نشست ستاد عملیات رمضان در مازندران با تاکید براینکه گفتمان جهاد تبیین در ماه مبارک رمضان مورد تاکید روحانیون قرار گیرد، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات این استان، بر لزوم توجه به بحث باز بودن و فعال بودن همه مساجد تاکید و تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در ماه مبارک رمضان، پرداختن به گفتمان جهاد تبیین است که باید مورد توجه روحانیون و اهل منبر قرار گیرد.

وی استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تولید آثار را یکی دیگر از ظرفیت‌های ارائه گفتمان جهاد تبیین عنوان و خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های مردمی از جمله هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و مراکز و مؤسسات قرآنی، بازوان انقلاب اسلامی در تحقق منویات مقام معظم رهبری به شمار می‌آید.

معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور به ایجاد نشاط معنوی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: با بهره گیری از قرآن و مناجات‌های ماه مبارک رمضان و ایجاد بسترهای لازم برای استفاده از محتوی غنی دینی می‌توان به این نشاط معنوی دست یافت.

وی در ادامه به تاکید حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بر لزوم فعالیت جهادی در این ماه، بحث اعزام مبلغ و پیگیری برنامه‌های عملیات رمضان در استان‌های مختلف کشور را از اهداف سفر به مازندران عنوان و تصریح کرد: برای اجرایی شدن بهتر برنامه‌ها و بررسی وضعیت اقدامات و فعالیت‌های ویژه ماه مبارک رمضان، ارزیابی‌هایی از سوی سازمان مرکز برای همه استان‌ها لحاظ شده است.

کد خبر 5456698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha