۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۳۱

رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان:

مجموعه جهانی باغ فین در روز ۱۳ فروردین تعطیل است

مجموعه جهانی باغ فین در روز ۱۳ فروردین تعطیل است

کاشان - رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان گفت: مجموعه باغ جهانی فین کاشان روز ۱۳ فروردین تعطیل است.

مهران سرمدیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مجموعه جهانی باغ فین کاشان در صدر بازدید جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان قرار دارد، اظهار داشت: این مجموعه فرهنگی و گردشگری در روز ۱۳ فروردین تعطیل است.

وی با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون یک میلیون و ۴۲۸ هزار و ۲۲ نفر از اماکن گردشگری و تاریخی کاشان بازدید کرده‌اند، ابراز داشت: از این بین ۴۳۸ نفر خارجی و بقیه گردشگران داخلی بوده‌اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۰ هزار و ۷۳۸ نفر از باغ فین کاشان بازدید کرده‌اند، تصریح کرد: در مرتبه بعدی پربازدیدترین اماکن گردشگری کاشان خانه تاریخی بروجردی‌ها با ۳۳ هزار و ۶۲۷ بازدید بوده است.

وی با اشاره به اینکه خانه تاریخی طباطبایی‌ها و موزه ملی واقع در باغ فین هر کدام با ۳۳ هزار و ۲۹۹ و همچنین ۱۷ هزار و ۹۷۵ بازدید در رتبه‌های بعدی قرار دارند، تصریح کرد: حمام سلطان امیر احمد با ۱۱ هزار و ۸۱۷ و محوطه باستانی سیلک کاشان با هشت هزار و ۹۶۷ بازدید در رتبه‌های بعدی هستند.

سرمدیان با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و مذهبی بخش نیاسر حدود ۷۸۰ هزار بازدید کرده‌اند، گفت: بخش قمصر با ۳۱ هزار بازدید و بخش برزک با پنج هزار بازدید در مرتبه‌های بازدید گردشگران و مسافران نوروزی در حوزه بخش‌های تابعه شهرستان کاشان قرار دارند.

کد خبر 5456780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha