۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۱۶

رئیس پلیس راه لرستان خبر داد؛

توقیف ۵۳ دستگاه انواع خودروی دارای تخلف در لرستان

توقیف ۵۳ دستگاه انواع خودروی دارای تخلف در لرستان

خرم‌آباد- رئیس پلیس راه لرستان گفت: از ابتدای طرح ترافیکی نوروزی تا کنون ۵۳ دستگاه انواع خودرو که دو تخلف همزمان داشته‌اند، در استان توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد زارعی امروز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح‌های ترافیکی نوروزی در سطح محورهای مواصلاتی استان با حضور و رصد تیم‌هایی از واحدهای گشت محسوس و نامحسوس تعداد ۵۳ دستگاه انواع خودرو که دو تخلف همزمان داشته اند توقیف و روانه پارکینگ شده اند.

وی گفت: علاوه بر توقیف خودروهای حادثه ساز تعداد ۲۸۲ دستگاه خودرو نیز به علت سایر تخلفات اعم از خواب آلودگی و… به صورت ساعتی و به منظور پیشگیری از حوادث تلخ تصادفات توسط همکاران پرتلاش مجموعه پلیس راه استان توقیف و تذکرات لازم داده شده است.

رئیس پلیس راه لرستان گفت: به همه عوامل پلیس راه سطح استان ابلاغ شده است که با رانندگانی که حرکات مخاطره آمیز و یا دو تخلف همزمان دارند برخورد قاطع و بدون اغماض داشته باشند

سرهنگ زارعی در ادامه تصریح کرد: از رانندگان عزیز تقاضا داریم ضمن رعایت مقررات و اصول ایمنی از عجله و شتابزدگی حین رانندگی جدا خودداری کنند و راکبین موتورسیکلت‌های سطح جاده‌های روستایی و فرعی حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تمام سعی و تلاش پرسنل خدمتگزار پلیس راه این است که مردم سفری ایمن و به دور از خطری داشته باشند تا خدای ناکرده شاهد حوادث تأسف بار نباشیم عنوان کرد: تمهیدات لازم به منظور روان سازی ترافیک در روز طبیعت با حضور صددرصدی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود را به کار گرفته ایم.

کد خبر 5457303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha