۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان انجام می شود؛

پخش آثار همخوانی محمدرسول الله (ص) از رسانه ملی

پخش آثار همخوانی محمدرسول الله (ص) از رسانه ملی

رحیم قربانی گفت: برای رمضان امسال دوازده اثر تصویری از اسماءالحسنی، ربّنا و دعای «یاعلی یاعظیم» تولید و آماده رونمایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم قربانی سرپرست گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله گفت: به فضل الهی و در راستای فضاسازی دینی و قرآنی در ماه مبارک رمضان و بویژه در رسانه ملی، سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) در اقدامی ویژه، از ماه‌های گذشته اقدام به تولید آثار متعدد برای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ توسط گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول‌الله (ص) نموده است.

وی با اشاره به اینکه تولیدات امسال نسبت به سالیان گذشته از رشد ویژه‌ای برخوردار بوده است، افزود: برای رمضان امسال دوازده اثر تصویری از اسماءالحسنی، ربّنا و دعای «یاعلی یاعظیم» تولید و آماده رونمایی است. این آثار در عتبات عالیات عراق، سوریه و شهرک سینمایی نور تصویربرداری شده است.

قربانی اظهار داشت: اولین اثر اسما الحسنی گروه نوجوانان محمد رسول‌الله و اثر مشترک با گروه بزرگسالان از آثار تولیدی جدید است. همچنین اثرهای ربنا در مسجد سهله، اسما الحسنی در حرم های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) و دعای «یاعلی یاعظیم» در صحن حضرت زهرا (س) حرم امام علی (ع) از دیگر آثاری هستند که بزودی رونمایی و از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش خواهند شد.

وی در پایان گفت: لازم به یادآوری است که شادروان حسن صفری علاوه بر حضور در اجرای این آثار، صدابرداری همه آثار را هم برعهده داشت.

کد خبر 5457880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha