۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۱۵

تمامی کلاس‌های تئوری و عملی دانشکده پزشکی مشهد کاملا حضوری شد

تمامی کلاس‌های تئوری و عملی دانشکده پزشکی مشهد کاملا حضوری شد

رئیس اداره آموزش دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی کلاس‌های تئوری و عملی این دانشکده در تمامی مقاطع و رشته‌ها با حضور صددرصدی دانشجویان و اساتید برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر روح‌انگیز پورامین با اعلام این خبر افزود: در روز ۶ فروردین امسال سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از برگزاری حضوری تمامی کلاس‌های درس مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ خبر داده بود و از همان تاریخ دستورالعمل ابلاغی این مصوبه دریافت شد.

وی گفت: از همان زمان اقدامات لازم جهت آماده کردن کلیه کلاس‌ها صورت پذیرفت و تمامی اقدامات لازم بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شده و جای هیچگونه نگرانی برای پرسنل، اساتید، دانشجویان و خانواده‌های آنان وجود ندارد.

رئیس اداره آموزش دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه کلاس‌های مجازی تعطیل نمی‌شود و برگزاری این نوع کلاس‌ها را حسب نیاز با تشخیص استاد مربوطه خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: از امروز تا پایان ترم تحصیلی هیچ کلاس حضوری‌ تعطیل نمی شود و از ظرفیت کلاس مجازی به عنوان جبرانی عقب افتادگی‌ها استفاده خواهد شد.

وی با ذکر این نکته که در خصوص برگزاری و یا عدم برگزاری کلاس‌های ترم تابستان هنوز تصمیمی گرفته نشده است، تأکید کرد: اگر تغییری در زمان برگزاری کلاس‌ها و امتحانات به‌وجود نیاید ترم تابستان را خواهیم داشت.

پورامین گفت: اما اگر به زمان برگزاری کلاس‌های ترم کنونی اضافه شود زمان برگزاری امتحانات پایان ترم هم تغییر می‌کند و در این شرایط امکان برگزاری ترم تابستان وجود نخواهد داشت، در این خصوص اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شد بلافاصله به اطلاع اساتید و دانشجویان خواهد رسید.

رئیس اداره آموزش دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشکده پزشکی مشهد در سال تحصیلی فعلی تعداد ۶۵۶ دانشجوی علوم پایه، ۳۳۲ فیزیوپاتولوژی، ۷۶۳ کارآموز بالینی، ۵۲۷ کارورز بالینی و ۷۰۰ عضو هیات علمی گروه‌های مختلف پایه و بالین دارد، در این دانشکده تعداد ورودی هر ترم ۱۴۰ نفر و هر سال ۲۸۰ نفر بوده، ضمن اینکه تعداد خروجی هر ترم ۵۰ نفر و هر سال ۱۰۰ نفر است.

کد خبر 5458090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha