۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۴۳

در گفت و گو با مهر اعلام شد؛

متهمان پرونده کلاهبرداری «سورشجان» روانه زندان شدند

متهمان پرونده کلاهبرداری «سورشجان» روانه زندان شدند

شهرکرد- رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: سه متهم پرونده کلاهبرداری «سورشجان» دستگیر و روانه زندان شدند.

احمد رضا بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شرکت «فرش ترنج» پنج سال گذشته در چهارمحال و بختیاری تأسیس شده است، اظهار کرد: طی سال گذشته این شرکت در پرداخت فرش‌های خریداری شده خود با مشکل رو به رو شد.

وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم مهلت چند ماهه برای پرداخت بدهی به این شرکت داده شد اما در مهلت تسویه حساب صورت نگرفت.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سه متهم در رابطه با این پرونده دستگیر و روانه زندان شدند، عنوان کرد: رصد اموال و حساب‌های شرکت با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی در جریان است.

بهرامی ادامه داد: کلیه مالباختگان و طلبکاران باید تا پایان فروردین ماه به صورت گروهی در دستگاه قضائی استان طرح دعوا کنند تا مسئله به سرعت مورد بررسی قرار گیرد و تعیین تکلیف شود.

وی افزود: شهروندان در معاملات خود باید دقت بیشتری داشته باشند و فریب سودهای نامتعارف را نخورند تا با چنین مشکلاتی مواجه نشوند.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۲۲۳ هزار پرونده در سال گذشته مورد رسیدگی قرار گرفته است، مطرح کرد: نوسانات موجود در بازار و مشکلات اقتصادی موجب افزایش پرونده‌ها در دادگاه‌ها می‌شود.

کد خبر 5458121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حیدری IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      0 0
      با سلام با این کار به صنعت فرش استان ضربه خورده بعضی از افراد حتی هزینه ی تهیه ی مواد اولیه جهت فرش جدید را ندارند بعضی از افراد مشکل اعصاب پیدا کرده اندومریض شده اند آیا چه کسی جبران این خسارت را می کند ؟ لطفا هر چه زودتر تعیین تکلیف شود