۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۳۲

فرماندار دهلران:

تندباد و خاک دهلران را در برمی گیرد

تندباد و خاک دهلران را در برمی گیرد

دهلران-فرماندار ویژه دهلران گفت: با توجه به هشدار هواشناسی از پنجشنبه تا شنبه‌ هفته آینده شاهد تندباد و گرد و غبار شدید در شهرستان دهلران هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، لطیف صادقی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد بحران شهرستان دهلران اظهار داشت: وزش باد شدید همراه با گرد و غبار با سرعت حدود ۸۰ کیلومتر از فردا این شهرستان را در برخواهد گرفت.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به صدور سطح اخطار نارنجی در این خصوص تاکید کرد: با توجه به بروز این شرایط جوی کسانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، از ترددهای غیر ضرور خودداری کنند.

صادقی بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های خدمات رسانی و بخشداران در این خصوص تاکید کرد و یادآور شد: اطلاع رسانی لازم نیز در این زمینه به مردم انجام شود.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های خدمات رسانی با توجه به شرایط پیش رو باید در آمادگی کامل بوده و از هم اکنون تدابیر لازم برای هرگونه شرایط بحرانی احتمالی را در دستور کار داشته باشند.

رئیس ستاد بحران دهلران به کاهش دید افقی و احتمال خسارت به بخش کشاورزی نیز پرداخت و گفت: خسارت به درختان و منابع طبیعی از دیگر موضوعاتی است که باید مد نظر شهرداران و منابع طبیعی و جهاد کشاورزی بوده و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.

فرماندار ویژه دهلران به خسارات احتمالی به تیره‌های برق و ترانس‌ها اشاره کرد و گفت: سپاه و ظرفیت گردان‌های بسیج، شهرداری‌ها و امکانات شرکت‌های منطقه و هلال احمر نیز باید مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 5460762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha