۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۸

دادستان قزوین:

فرد هتاک به ائمه اطهار (ع) و مقدسات در قزوین روانه زندان شد

فرد هتاک به ائمه اطهار (ع) و مقدسات در قزوین روانه زندان شد

قزوین - دادستان قزوین از دستگیری فرد هتاک به ائمه اطهار (ع) و مقدسات در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر محمد قاسمی در تشریح این خبر گفت: حسب گزارش ضابطان قضائی، فرد هتاک به ائمه اطهار (ع) و مقدسات شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده قضائی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین روانه زندان شد.

وی افزود: اتهامات متهم موصوف توهین به ائمه اطهار (ع) و مقدسات، تبلیغ علیه نظام و نشر اکاذیب است، که این پرونده با توجه به اهمیت موضوع به قید فوریت مورد رسیدگی قرار گرفت و کیفرخواست آن صادر شده و جهت صدور رأی به دادگاه‌های کیفری دو قزوین ارسال می‌شود.

قاسمی در ادامه بیان داشت: این فرد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار مطالب و تصاویری با موضوع عناوین اتهامی می‌نمود که با صدور دستور قضائی مورد رصد ضابطان قضائی قرار گرفت و پس از شناسایی، دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت در فضای مجازی از آنجایی که عمومیت دارد، باید در چارچوب قوانین و اصول اخلاقی باشد و افراد نباید اقدام به انتشار هرگونه مطالبی نمایند و از آنجایی که این فضا مورد رصد دستگاه‌های متولی و نظارتی قرار دارد، متخلفان و هنجارشکنان شناسایی خواهند شد و قطعاً برخورد دستگاه قضائی با اینگونه افراد بازدارنده خواهد بود.

کد خبر 5465520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha