۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۴۷

فرماندارتکاب:

معادن مکلف به مشارکت در توسعه تکاب هستند

معادن مکلف به مشارکت در توسعه تکاب هستند

ارومیه - فرماندار تکاب گفت: معادن فعال منطقه مکلف به کمک و مشارکت در اجرای طرح های توسعه شهرستان هستند و باید در این زمینه جدی تر عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل حیدری آزاد عصر سه‌شنبه در مراسم معارفه بخشدار تخت سلیمان افزود: کمک‌های معادن به بخش‌های مختلف تکاب باید ساماندهی شده و آنها به مسوولیت‌های اجتماعی خود در منطقه عمل کنند.

وی اظهار کرد: از معادن انتظار داریم در راستای کمک به پروژه‌های عمرانی، رفع محرومیت، بهبود زیرساخت‌ها و ایجاد اشتغال در تکاب حرکت کنند.

فرماندار تکاب با بیان اینکه احداث شهرک سنگ و کارگاه‌های تولید زیورآلات طلا در حال پیگیری است ادامه داد: تخت سلیمان از شاخص‌های اصلی توسعه عقب مانده است و تلاش می‌کنیم با همکاری و هماهنگی همه مسؤولان شهرستان از جمله امام جمعه، نماینده مجلس و اعضای شورای تأمین جایگاه این شهر را ارتقا دهیم.

حیدری آزاد اضافه کرد: برای توسعه تخت سلیمان، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها با بخشدار و مدیران دستگاه‌ها همکاری کنند.

وی گفت: رونق گردشگری در تخت سلیمان نیازمند سرمایه گذاری و ارتقا زیرساخت‌های اصلی از جمله بهبود محور مواصلاتی است که به طور جدی آن را پیگیری می‌کنیم.

در این مراسم، یاسر سلطانی به عنوان بخشدار جدید تخت سلیمان معرفی و مشغول به کار شد و از خدمات ابوالفضل بدخشی بخشدار پیشین قدردانی شد.

تکاب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و با داشتن دو معدن بزرگ طلا و بیش از ۳۰ معدن فعال سنگ، یکی از قطب‌های معدنی کشور به شمار می‌رود.

کد خبر 5465847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha