۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳

فرماندار آران و بیدگل:

لزوم توجه بیشتر مسئولان به مطالبات مردم آران و بیدگل

لزوم توجه بیشتر مسئولان به مطالبات مردم آران و بیدگل

کاشان - فرماندار آران و بیدگل گفت: ضروری است که مسئولان نسبت به مطالبات مردم آران و بیدگل توجه بیشتری داشته باشند.

علی اکبر رضایی در حاشیه افتتاح و بهره برداری از سالن ورزشی ابوالشهید معینی نژاد در شهرستان آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سابقه مردم این شهرستان در پاسداشت از آرمان‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهرستان آران و بیدگل ملقب به دارالشهدا است و این نشان از دلدادگی مردم این منطقه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهرستان آران و بیدگل مصداق بارزی از این است که سود و فایده مردم این شهر برای حکومت بیش از هزینه‌های آن بوده است، ابراز داشت: اما این نباید باعث شود که مدیران و مسئولان نسبت به این شهرستان کم توجه شوند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به حضور جمع کثیری از خیرین در این شهرستان تصریح کرد: خیرین همیشه باعث دلگرمی مدیران و مسئولان شهرستان هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از حوزه‌های حضور فعال خیران در بخش ورزش و تأمین زیرساخت‌های ورزشی برای جوانان شهرستان آران و بیدگل است، گفت: احداث همین سالن ورزشی نمونه بارزی از مشارکت بالای اجتماعی مردم این شهرستان در تأمین نیازهای فرهنگی ورزشی مردم آران و بیدگل است.

رضایی با اشاره به اینکه سالن ورزشی ابوالشهید معینی نژاد با یک هزار و ۳۵۰ متر زیربنا ساخته شده است، گفت: یک هزار و ۱۰۰ متر از زیربنای ساخته شده مربوط به سالن و ۲۵۰ متر هم سرویس و دیگر امکانات است.

وی با اشاره به اینکه این سالن ورزش با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال ساخته شده است، گفت: در حاشیه آئین افتتاح این سالن قرارداد ساخت بخش دوم آموزشگاه آسایش نیز منعقد شد.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه این سالن در جوار آموزشگاه شهید حسن خدمتی احداث شده است، افزود: برای ساخت بخش دوم این آموزشگاه نیز ۸۰ میلیارد ریال از محل مشارکت خیرین و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان اختصاص یافته است.

کد خبر 5466407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha