۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۵۱

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران :

سفر رییس جمهور به پیشوا بسیاری از مشکلات شهرستان را رفع می کند

سفر رییس جمهور به پیشوا بسیاری از مشکلات شهرستان را رفع می کند

پیشوا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۷۷ پروژه برای پیشوا تصویب شده است گفت: سفر رییس جمهور به پیشوا بسیاری از مشکلات شهرستان را رفع می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علاءالدین ازوجی عصر شنبه در جلسه شورای اداری پیشوا اظهار داشت: جلسه شورای اداری ابعاد مختلفی دارد که یک بعد آن در بحث شعار سال مبنی بر «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» است.

ازوجی گفت: تولید دوپایه دارد؛ تولیدی باید اتفاق بیفتد که اولاً دانش بنیان باشد و ثانیاً خروجی آن منجر به اشتغال شود.

وی بیان داشت: تولیدی که در مناطق مختلف اتفاق می‌افتد یا تولید برون‌زا با تاب‌آوری پایین است و یا منجر به اشتغال نمی‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران افزود: ع مده تولیداتی که رشد بلند مدت دارند وقتی دانش بنیان باشند استمرار خواهند داشت.

ازوجی عنوان داشت: اگر به دنبال تولید کالا و خدماتی باشیم که سرریز آن برای منطقه باشد اساس آن باید دانش بنیان باشد و باید از شعار سال به‌عنوان یک فرمان برای توسعه منطقه درس بگیریم.

وی افزود: بخشی از پروژه‌هایی که برای سفر ریاست جمهوری دیده شده، منطقه‌ای است؛ این سفر می‌خواهد بخشی از گلوگاه‌های شهرستان را مرتفع کند ولی مبنای کار ما در سازمان مدیریت فراتر از این سفر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به اینکه در سال گذشته ۷۷ پروژه زیربنایی در شهرستان پیشوا تأمین اعتبار شد عنوان داشت: در این راستا، ۶۳ میلیارد تومان مصوب و ۳۸ میلیارد تومان تخصیص داده شد.

وی با تاکید بر اینکه برای خروج پیشوا از این وضعیت باید به دو بعد زیرساختی و کسب وکار توجه شود اظهار داشت: در بحث زیرساختی سازمان مدیریت کمک می‌کند تا پروژه‌هایی کلید بخورد که در سال ۱۴۰۱ را اندازی شود و آن چیزی که مبنای قضاوت ماست، گزارش عملکرد نیست بلکه بحث سلامت اداری پروژه‌ها است و باید مردم از بابت اقدامی که انجام می‌شود، بهره‌مند گردند.

ازوجی گفت: اجازه نمی‌دهم تأمین اعتبار برای پروژه‌ای صورت بگیرد اما خروجی نداشته باشد و مسائل حاشیه‌ای برای یک پروژه اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه مردم بابت عملکرد ضعیف ما ناراضی هستند افزود: کلنگ‌زنی و تأمین اعتبار انجام شده ولی مردم از آنها منتفع نشده‌اند، تولید از دل کسب و کار در می‌آید؛ باید مطالعه شود که چه نوع کسب و کارهایی اصلاح شود و یا شکل بگیرد که بر پایه دانش بنیان بوده و از دل آن تولید و از دل تولید، اشتغال ایجاد شود.

کد خبر 5468489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha