۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۸

فرمانده سپاه ناحیه همدان:

بسیجیان با جهاد تبیین نقشه های دشمنان را خنثی کنند

بسیجیان با جهاد تبیین نقشه های دشمنان را خنثی کنند

همدان- فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: مسئولان فضای مجازی به فکر ساماندهی این بستر نیستند و در این راستا بسیجیان باید جهاد تببین را راه انداخته تا نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار سید جواد حسینی دوشنبه در جمع بسیجیان حوزه شهیدان حاج بابایی شهر مریانج اظهار کرد: بسیج از انسان‌های مخلص و ولایت مدار و انقلابی تشکیل شده که در طول چهل سال انقلاب همیشه مددکار نظام بوده اند.

وی افزود: ما پاسداران زمانی که در جمع بسیجیان وارد می‌شویم و عشق و اخلاصشان را مشاهده می‌کنیم، روحیه و امید مضاعفی می‌گیریم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه گفت: وظیفه بسیج و سپاه ورود در بسیاری از عرصه‌هایی که در جامعه دیده می‌شود، نیست، ولی زمانی که می‌بینند، مسئولان ذی ربط کارشان را به خوبی انجام نمی‌دهند وارد میدان می‌شوند.

سرهنگ حسینی گفت: در کشور ما بحران آب بیداد می‌کند، اما مسئولانی که در سالهای گذشته باید به فکر راه چاره می‌بودند، در خواب غفلت به سر می‌بردند و اکنون این بسیج است که برای حل این موضوع وارد شده، در بحث مسکن و ساخت منزل، ادارات مسئول باید به فکر می‌بودند که نبودند و اکنون در جاهای مختلف بسیجیان این کار را بدون هیچ ادعایی و با حتی با هزینه شخصی انجام می‌دهند.

وی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اکنون در جنگ ترکیبی با دشمن هستیم و یکی از مهمترین تاکتیک‌های دشمن در این جنگ استفاده از فضای مجازی جهت تخریب اذهان عمومی است و در بسیاری از زمینه‌ها نیز از غفلت ما استفاده کرده و موفق شده اند.

سرهنگ حسینی افزود: فضای مجازی در حال حاضر به حال خود رها شده و دشمن و ایادی آنها در داخل کشور هر کاری که می‌خواهند در این بستر انجام می‌دهند، و مسئولان فضای مجازی هیچ به فکر ساماندهی این بستر نیستند و در این راستا این بسیجیان هستند که باید جهاد تببین راه انداخته تا نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهمی هم که باید توسط عموم مردم و بسیجیان پیگیری شود، احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است که مطمئناً جلوی بسیاری از چالش‌ها و بحران‌های احتمالی را خواهد گرفت.

کد خبر 5469625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha