۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۲۴

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب:

۲۹ فروردین آغاز یک پیوند ناگسستنی بین ارتش، انقلاب و مردم است

۲۹ فروردین آغاز یک پیوند ناگسستنی بین ارتش، انقلاب و مردم است

اهواز- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب کشور گفت: ۲۹ فروردین آغاز یک پیوند ناگسستنی بین ارتش، انقلاب و مردم است و ارتش نیز پیرو فرمانده معظم کل قوا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حمزه بیدادی صبح امروز دوشنبه در آئین برگزاری رژه خودرویی نیروهای مسلح خوزستان که به مناسبت روز ارتش در محل پادگان تیپ ۱۹۲ زرهی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ۲۹ فروردین آغاز یک پیوند ناگسستنی بین ارتش، انقلاب و مردم است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب کشور افزود: ارتش وفاداری به این عهد را در میدان عمل با تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید در راه آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده است.

وی ادامه داد: نامگذاری این روز به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران مدال افتخاری است که از سوی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به خدمتگزاران مردم در ارتش اهدا شد.

امیر بیدادی عنوان کرد: این افتخار، آغاز سلسله تحولات مثبت و سیر یک رشد تکاملی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب کشور تاکید کرد: ارتش، روز به روز، بالنده‌تر، شکوفاتر و مقتدرتر از گذشته در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیرو فرمانده معظم کل قوا خواهد بود.

به گزارش مهر، پرواز بالگردها و پرش چتربازان نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

کد خبر 5469687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha